Güney Kore

Beni bilgisayarın önüne kitledi bu Asya ve özellikle Güney Kore dizileri. İlginçler yahu. Komikler 🙂  Nasıl başladım bilemiyorum. Nerden aklıma geldi, niye geldi? Aklında soru olduğunda nereye sorarsın? En kolay bilgiyi nerden alırsın? Google tabiki. Bende Asya dizileri diye girdim. Benim Hırçın Kızım’dan etkilenmiştim, Speddy Scandl’dan da ondan belkide. Bir zat-ı şahane liste yapmış saolsun izlediklerini. Ordan baktım önce Personal Taste’i izledim. Güzeldi, komik 🙂 Ben, iyi bir tv izleyici ve film izleyici olarak arka plana, kılık kıyafete, saçlara çok dikkat ederim. Detaylardır önemli olan. Parçalarda bütün kadar önemlidir kanımca. 16 bölüm boyunca esas oğlanı ne giydirdiler arkadaş, bir ceket çıktı öbürü geldi. Esas oğlanı canlandıran şahış oldukça uzun ve zayıf bir adam, elleri küçücük-en çok bu ikkatii çekti :)- bir de böyle fırfırlı ceketleri giyince olmamış ama diziyi izlerken defalarca durup adamın pantolununa, ceketine baktım. Kıyafetler amacına ulaşmış yani 🙂 Diziyi izlerken esas kızın salaşlığında kedimimi buldum. Pijamalarına bittim, ‘bu’ dedim kendi kendime ‘bir Türk dizisi olsaydı, kız pijamalarının paçalarını çoraplarının içine sokardı’ 😀 zira ben öyle izliyordum. 

Garip, tek sezon çekmişler çoğunu ve de 16 bölümde bitirmişler çoğunlukla. bunlar bizim Yılan hikayesini duymamışlar sanırım 🙂 Neyse, kıs soluklu olunca, esas konu anlatılıyor ve sonuçlandırılıyor. Tadından yenmiyor bölylelikle. Hatırladıkça güldürtüyor ya da hüzünlendiriyor. E Personal Taste bitince Coffe Prince’i buldum çıkardım. Bir diziye bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. 😀 Komşular bu manyak neden kendi kendine gülüyo ki? diye düşünmüştür büyük ihtimalle. Hem güldüm, hem gözlerim sulandı. Bu GÜney Kore dizilerinde farklı bir doku var, farklı bir tad. Bizim alışık olduğumuz çift dinamiğinden çok farklı bir şeye şahit oluyorum öncelikle, adamların birbirine dokuuşu bile farklı yahu. Neyse çok kültürel şok yaşamadan devam edelim. coffe Prince oldukça komik, onu itibari ile ilginç, insanda kafe açma isteği uyandıran bir dizi. Esas adam bomba, baksana. bu resmi görüpte ‘ay kıyamamaaam.’ dememek mümkün mü? Bunlar çekik gözlü ya, snki duyguyu veremezlermiş, böle saman gibi bir dizi çıkar gibi düşünmüştüm, çok yanışmışım. Keramet göz çukurunun boyutunda değilmiş. Her iki dizide de oyunculuk oldukça iyi, hatta beklediğimden iyi.


Güney Kore” üzerine 2 yorum

  1. Selam^^ Blogundan ziyaretçi gelmiş bloguma. Merak ettim baktım. Bir yeni koreci çıktı karşıma 😛 Coffe Prince dizisini önerecektim ki sana izlemişsin bile 😀 Son dizilerden Secret Garden’ı izlemeni öneririm. Şahaneydi!

    • selam 🙂 ben Kore fırtınasına ne zaman kapıldım haberim yok ya 🙂 bir kaç şey izledim ama hakkaten en güçlüsü coffee Prince sanırım. FıGHTıNG! 🙂

Bir Cevap Yazın

