Çocukluk

Çocukken ben, annem dünyaya ‘dur !’ dese dünya onu dinler ve durur sanardım. O en güçlüydü, en büyüktü. Bana ‘oyuncaklarını topla.’ derdi, bende odama gidip oyuncaklarıma, özellikle odamın heryerine dağılmış hayvanat bahçemin üyelerine,  ‘Herkes yerineeee.’ derdim. Oyuncaklarım beni dinlemeliydi, ben ikinci en güçlüydüm. Oyuncaklarımın beni dinlemediğini, dağınıklığımı yorularak topladığımın farkına vardığımda anladım.  🙂 Bu reklamı ilk izlediğimde aklıma ilk düşen düşünce oyuncaklarım ve bendim. 🙂 Saçma sapan yorumlar okudum, VW’nin Nazi kökeni ile Dart Vader’in ‘kötü’ yü seçmesi falan. Güzel reklam olmuş işte, gülümsetebiliyor beni. Bukadar sorun varken memlekette, koca araba markasının ırkçı kökenine felan kafa yoramam. Her gülümsemem yanıma kar.

Çocukluk” üzerine 4 yorum

  1. bende bu reklami ilk izledigimde benide gulumsetmisti cok begendim, senin gibi kucuklugumdeki sahip olmaya calistigim guclerim geldi aklima hic varolmamis olsalar bile:) en cok bekledigimse uzaylilarin gelip beni almasiydi:)gunde en az 10 kez onlari dusunur ve kalpten davet edersem gelip beni alicaklarina inanirdim:)

  2. ama biz Amerikalı çocuklar değildik. Bir senaryoda bile Anadolu çocuğunun uzaylılar tarafından kaçırılma olasılığı yok denecek kadar azdı. Buna rağmen yaratıcılık sınır tanımadı. Abimle koltuk minderlerinden uzay gemisi yaptığımı, birbirimize SPAK diye seslendiğimizi ve seyir defterlerimiz olduğunu hatırlıyorum 🙂 90 larda çocuk olmak 🙂

    • bende hep kayan yildizlari izlemeketen olan heycanimdan olsa gerek hep bekledim ama gelmediler:( ne yalan soyleyeyim ayni yere her gittigimde( kocaman yemyesil butun goktuzunu gorebildigin bir arazi)hala acaba derim buyumeme ragmen 🙂 cocukluktan kalan en guzel sey heralde sevgili spak:)

  3. Thor’u izledin mi? Adam kafasını kaldırıp kendi gezenindekiyle konuşuoydu, o adamda duyuyodu 🙂 belkide öyle yapmak gerek. Sevgili uzaylı, eeee, E.T.? beni de alsan misafir etsen? Çok güzel sarma sarar, börek açarım? 😀 Beni de al, beni de 🙂

Bir Cevap Yazın

