Güzel bir haftasonu; Kuşadası.

Güzel bir haftasonu. Hava güzel, neşem yerinde.

Eski arkadaşlarla Ada’ya da gitmişim.

Her adımda gülüyoruz, geriye dönüyoruz, gülümsemelerimizi büyütüyoruz. 🙂

Seviyorum ben bu bayrağı. Rengini, hilalını, yıldızını.

Nerede görsem fotoğrafını çekesim geliyor.

Kuşadası belediyeside, koçlar gibi, dikmiş meydana. Ellerine sağlık.

Aydınlılar Kuşadası’na Ada diyorlar. İlk duyduğumda garipsemiştim, şuanda gayet kolay ve yerinde olduğunu düşünüyor ve de kullanıyorum. Ada’yı 🙂 gezdik, tozduk, güldük, oynadık. E, acıktık doğal olarak. Ne yesek, ne içsek derken bir arkadaş telefonla yardımımıza yetişti ve bizi balık halinin yanında bulunan balık restorantlarına yönlendirdi. Ekmek arası Mezgit, sen Allahın bir lütfusun. 😀 Birde hayatımda ilk defa midye yedim. Mahalle baskısı buna denir, yemem için ellerinden geleni yaptılar. Güzelmiş ya, tahmin ettiğim kadar iğrenç değilmiş. Hatta bugün başka arkadaşa ilk defa yediğimi anlatırken ağzım bile sulandı. İlerde midye tezgahı buldukça 20-30 tane yiyenlerden olabilirim. 🙂

Haftasonunu yazmak bile neşe seviyemi arttırdı. Mutluluğumun devamını diliyorum. Güzel haftasonlarımın sonu gelmesin umarım. Bu fotoğraflarda ki zafer işaretide Kore’nin etkisi 🙂

Bir Cevap Yazın

