Bir kadının korkulu rüyası

Bir kadının, kadın gibi kadının daha doğrusu, korkacağı birşey olmadığına inanırım. Ne sokata yürürken arkasında olduğunu bildiği iri kıyım gölgeden, ne kalabalık bir yerde kendisini sıkıştırma ihtimali olan hanzodan, ne topuklu ayakkaı ile havalı havalı yüyürken düşme ihtimalinde, ne gördüğü böcekten, ne ev işinden… Bunca lafa rağmen benim korkularım çok. Müstakil evde yaşayamam mesela, gölge gördüğümde elim direk biber gazıma gider, ciğerlerimi sağlam bir çığlık için temiz havayla doldururum 🙂 , böcekten felan hiç haz etmem!! ama en fenası sanırım kendimi ütü yapmaya zar zor ikna ettikten ve gereksizce pahalıya aldığım ütü masamın başına geçtikten sonra, beyaz gömleğime ütünün ilk değdiği yerde leke bırakması. Nöbetteyim şuan, saat 01:43. Gözlerim şiş, ayaklarım şiş, kafam şiş. Bunlara rağmen ütü yapmam gerekti, yaptım ve o kahrolasıca lekeyide gömleğin üstüne kondurdum. Daha da kötü yarın mecburen giyeğim 😦 Birilerine neden kirli gömlek giydiğimi anlatmak için dakikalarca uğraş. Ne zaman dış görünüş bu kadar önemli oldu? Yada dış görünüşün bu kadar önemli olmadığı bir dönem varmııydı? Ben neden o zaman yaşamıyordum? Yaşıyordumda önceki hayatımda çiçekmiydim? 🙂

Bir Cevap Yazın

