SENDROMLAR

sendromlar, sendromlar, sendromlar: Stokholm Sendromu, Elektra Sendromu, Huzursuz Bacak Sendromu, en berbatı Premenstruel Sendromu!!!

Kadın doğası oldukça karmaşıktır. Kadının doğasını daha iyi anlayabilmek için PMS’nin ne olduğu toplumun her bireyi tarafından bilinmelidir. Özellikle işverenlerin ve eşlerin iletişimde oldukları kadınla ilişkilerinin sağlıklı bir şekilde yürüyebilmesi için bu konu hakkında mutlaka bilgi sahibi olmaları gerekir. ‘

Bu yorum sanırım rutin sendromlarımıza ve ağrılarımıza en uygun olanı. 🙂 Anlayış istiyorum, sadece anlayış. Gereksiz yere sinirleniyorsam, olup olmadık şeylere duygusallaşıyorsam bana bir kaç gün ver. Beni bir rahat bırak. 3-5 gün sonra derdin neyse konuşalım, tartışalım, derinlere inelim. Dert değil. Ama beni reglimden önce benimle bırak. Gözünü seviyim! Belim ağrıyor,gazım var, ishalim belki, midem bulanıyor, içimde her an patlamaya hazır bir uçan balon, gözlerim bana ihanet etmeye hiç olmadıkları kadar yakın, sinirim tepemde, birde yazın bile üşürüm. Bunlar bana yeter arkadaş, bir de sen ‘nen var?’ gibi gereksiz çerezler katma araya! ‘Tamam’ de, ‘peki’ de, ‘sonra konuşuruz’ de, bana kavanoz kavanoz Nutella al hatta. 🙂 Ağlıyacak filmler öner. Ben evde manyağa bağlanıp, çikolataları yerken ağlıyım, bademciklerim birbirine yapışsın. Zaten topu topu 3 gün sürüyor. 1 gün önce, asıl gün ve 1 gün sonra.


Sendromumdan sonra görüşmek üzre, tatlı, çok tatlılı günler.  🙂

Bir Cevap Yazın

