ROMEO

Hande Yener’i çok sevmem, kendi olamayan ya da daha doğrusu başkası olmaya çalışan bir sanatçı bence. Şaç renkleri, kılığı kıyafeti, davranışları sanki birileri olmaya çalışır gibi. Bana öyle geliyor.

Bütün bu olumsuzluklara rağmen müziğini severim. Piyasadakilere oranla farklı. Şimdiye kadar hiç albumünü almadım, indirmedim hatta, genede bazı şarkılarını pek çok severim. Bu sevgi durumumda sözlerin katkısı var çokça.

En sevdiğim şarkısı Romeo. Sözleri çok ama çok güzel bence.Şarkı sözlerini Boaz Aldujeli isimli kişi ile yazmış. Bu zat-ı şahane kimdir bulamadım. Takma isimmiş, sadece onu öğrenebildim. Romeo’yu ilk dinlediğimde şarkının bir Hande Yener şarkısı olduğunun çok açık olduğunu, şarkı sözlerinin oldukça güzel olduğunu düşünmüş gülümsemiştim. Hatırlıyorum 2. ya da 3. dinlememde Hande Yener’in ‘Romeo’ yerine ‘Romiyo’ demesine sinirlenmiştim.

Geçenlerde radyoda tekrar dinledim. Sinirle karışık bir komiklik hali yaşattı bana. Kimse uyarmadı mı bu kadını? O Romiyo değil şekerim, Romeo. Juliet’i var hani, balkonu var, zehirleri var sonradan uyandıran, ‘ Dudaklarınla dudaklarım günahtan arındı.’ ve benzeri çok güzel cümleleri var. Yapma güzelim, etme şekerim, ayıptır ciğerim. Dünya nüfusunun çoğunun bildiği Romeo’ya ‘Romiyo’ deme. 🙂 Uyarmamışlar, belli. Genede, yanlış telafuz edilse de sözlerin ve bestenin değeri azalmaz.

Dün hiç yok gibi, uzak, kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu yalnızdım, savaşlar, cepheler
Sonra sen geldin, arasından sislerin
Büyük yakaların vardı, gösterişliydin
Dedin ki ben, romeo gerçek aşkın savaşçısı
Yalnızlık bitti sil gözyaşlarını

Kavga etmez sever beni
Romeo romeo romeo romeo

Sabaha kadar kucaklar beni
Romeo romeo romeo romeo

Hassas tüy gibi, umut, giyindim zırh gibi
Ağlıyordum yalnızdım, seyirciler, sahneler
Sonra sen geldin, arasından sislerin
Büyük yakaların vardı gösterişliydin
Dedin ki ben romeo gerçek aşkın savaşçısı
Yalnızlık bitti sil gözyaşlarını

Kavga etmez sever beni
Romeo romeo romeo romeo

Sabaha kadar kucaklar beni
Romeo romeo romeo romeo

Bir Cevap Yazın

