UYKU ve LIE TO ME

İş yerim ilginç benim. Kendini müdür ve müdür yardımcısı sanan bir sürü insan var. Sanmayan bir ben varım desem yeri belki de. 🙂  Bu gün yaza merhaba şenliğimiz vardı. Aydın’da sağnak yağış demiş meteroloji. Canım dinlesene sen adamları. Bir ara yağacak karın saatini tahmin ediyordular.

Yapmayın dedik, etmeyin dedik, bu şenliği belediye salonunda yapalım, açık havada olmaz dedik. Yok. Biz dedik ya, olmadı. Sonuç? Şenlik pek hoş olmadı. Olmadı ama gene de aynı şekilde yoruluyorsun tabi. Ayaklarımı şuan hissedemiyorum. Tek odağım acı çünkü.

Bu yorgunluğz, yarın iş olmasına rağmen, ben genede Lie To Me’yi izlemek için bekliyorum. 3. Bölümünü izleyeceğim. http://www.asyadizi.com  kullandığım adres. Dizileri çoğunlukla burdan takip ediyorum. Tek dert 72 dakikada bir 30 dakika mola vermesi.  😦  İşte o moladayım. Bölümün bitmesine 9 dakka kaldı ve ben,bunun için 30 dakka bekledim.

Ama birşeyolacak belli. Gerilim müziği veriyolardı. Artık gelde uyu izlemeden. Mümkünsı yok. 🙂   Burdan belirtmek isterim, esas oğlanın kardeşi çok  daha çekici. İmla hatam varsa affola. İYİGECELER. :d

Bir Cevap Yazın

