EVİM EVİM GÜZEL EVİM

En kötü hastalıklardan biri özlem, özlemlerden en kötüsü ev özlemi. Şı an ev özlemi çekmekteyim. İstediğim gibi yiyemiyor olmak, içemiyor olmak hatta tuvalete gidememek istediğim gibi, sallım sülküm giyinememek… En önemlisi kendi evimde olamamak.

Daha bir sene olmadı Aydın’a taşınalı ama bak bir haftasonu ayrıldığımda bile, özellikle kötü bir haftasonu geçiriyorsam özliyorum ve eksikliğini çekiyorum. 🙂

Şimdi evde olsaydım yatağıma uzanmış, bilgisayarımı göbeğime koymuş, kulaklığımı takmış güzel bir film izliyor olurdum ve çok huzurlu bir biçimde uykuya dalardım, rüyamda filmin karakterleri ile cebelleşirdim. 🙂

Herkesin kendi düzeni var tabi. birinin ki bir başkasının kine uymuyor, ne kadar yakın olursan ol. 🙂  Pazar gecesi evimde olacağım, zor bir pazartesi için uykuya yatacağım ama içimde eksiklik olmayacak. Umarım.

Evini özleyen herkese daha az burukluk diliyorum. İyi geceler, tatlı rüyalar, kovalasın seni tavşanlar.

😀

Bir Cevap Yazın

