NINJA ASSASSIN- KAN…

NINJA ASSASSIN

An itibarı iile İzmir otogarında olup, şişen ayaklarımı babatlerimden çıkarmış bulunuyorum. 🙂
pamukkale yolcusuyum, Teknotobüsmüş kendileri. Film izleme fırsatım var. Bende Ninja Assassin’i seçtim. Neden mi? Bilmem. Aslen aksiyon filmlerine bayılırım. Arabalar patlasın, silahlar eteş alsın, tekmeler, tokatlar, taklalar, uçurumlar… Lakin (cümleye de bu kelime ile başlanmaz ama) bu film ayrı bir aksiyon yahu. Çok kan var!! İzleme ant içmiş gibi devam ettim ama. 🙂 Zaman zaman gözlerimi kapattım, zaman zaman camdan dışarıyı izledim, bazen oturduğum yerde titredim. Çok ama çok kan dökülüyor, kemikler brer kağıt parçasıymışcasına kesiliyor… İlginç… Film asya filmleri arasında aksiyon dalında başarılı mıdır? Bilmem.
Beni yol boyunca idare etti. Esas oğlanın çivi üzerinde amuda kalkması (belki bu deyim doğru değildir) beni bitirdi. Görseller çok iyiydi.
Neyse gitmem lazım, araba hareket edecek. İzleyin anacım.

Bir Cevap Yazın

