ZİRAAT BANKASI VE I POD SHUFFLE

 

Öğrencilikten kalma kredimin üç aylık taksidini, Haziran ayı olmadan ödemeliydim. Üç gündür fırsat buldukça Ziraat Bankasına gidiyor, çok sıra olduğu için vazgeçiyordum. Bu gün son gündü, vazgeçemezdim, geçmedim. 14:44’te sıramı almıştım:132. Gişelerde en son 583 vardı. Bir rivayete göre 599’dan sonra, sıralar 1’den tekrar başlıyordu. Çok beklemem gerektiğini farkedip, abimin, biricik abimin almış olduğu I POD SHUFFLE’ı taktım kulağıma. Ziraat Bankası oldu bir diskotek, clup, kabul günü, taverna, neyden hoşlanıyorsan. Kulaklıklar kulağa okadar güzel oturuyor ki, dışarının gürültüsü mırıltı, homurdanma olarak bile duyulmuyor.

Yanımda ki beyefendi, umutsuzca kendimi bıraktığımı fark etmiş olacak ki koluma dokunup ‘Sıranız kaç?’ dedi. En acıklı ifademle ‘132!’ dedim. 🙂 ‘Bunu alın.’ dedi ve bana, üzerinden güneş ışıklarının süzüldüğü, güzeller güzeli 32 numarayı verdi. ‘Teşekkür ederim, günümü kurtardınız.’ dedim. Zira nöbetten çıkmıştım ve akşam katılmam gereken bir görev vardı. 100 kişi atlamış olmama rağmen işimi bitirip kendimi sokağa attığımda saat16:05’ti. Varın bankada kalanların halini siz düşünün. 😦  Nazilli Ziraat Bankası yetkilileri, bu işe bir el atın, insanları devlet bankasından bukadar soğutmayın!!!

I POD’uma isim arıyorum. O olmasaydı bugün, gişe memuruna sinirlenen müşterileri duyup, yorgunluğunda katkısı ile iyice gerilecektim. Beni dış dünyaya  kapa Scotty. Evet, Scotty oldu. 🙂 Beam me up Scotty! 😀

Bir Cevap Yazın

