PORTAKAL OLMAK;ORDA KALMAK

ÇÖL SICAKLARI AYDIN’DA

Havalara sıcak demek sanırım hata olur. Aydın’da yaşayan biri olarak sıcaktan bıktım usandım ve daha ağustos ayını bile görmedik!!! Küre gerçekten ısınıyor olsa gerek. İşte kaç kere lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım, hesap edemiyorum. Allah’tan her gün makyaja ihtiyacım olmayan bir yüzüm var. 🙂

İş yerinde ki klimanın bozulması, 32 saat çalışmış olmam, Aydın’ın bunaltıcı sıcakları beni 17:10 civarlarında delirtti. Toplu taşıma ile eve dönüyordum. Kulağımda Scotty’den yükselen Lady Gaga ritimleri. Arkama yaslandım, araç zaten dışarıdan sıcak, nasıl münkün oldu bilemiyorum ama. İşte tam o esnada kendi kendime ‘Portakal olsam, burda kalsam.’ dedim.

Totomu koltuktan kaldıracak ve yaklaşık8 dakikalık olan ev yolunu yürüyecek takatim yoktu. Salyangoz kıvamındaydım yani; cıvık cıvık. 🙂 Normalde eve geldiğimde ilk işim üstümü değiştirmek olur, bu gün dakikalarca klimamın önünde durdum ve her kimin aklına geldiyse diye dualarımı yolladım. Aynı resimde ki gibi gevşemiştim sıcaktan. 🙂 Kendime gelmem saatlerimi aldı. Yarın da aynı sıcaklık, aynı ter!!! Gönlümce gezdiğim dönemler Nisan-Mayıs ve Eylül-Ekim ayları. Bu nedenle baharları seviyorum. Dört gözle bekliyorum sizi şekerler, ya da kendimi yaylalara vuracağım.!!

Bir Cevap Yazın

