COP OUT

COP OUT- BİR GEREKSİZ POLİS FİLMİ DAHA DERKEN DOZAJI ARTAN KOMEDİ

Ankara’da katıldığım bir düğün sonrası eve dönüş için soluğu AŞTİ’de aldım. Otobüse yetiştim ve notebookumun şarj aletini iş yerimde unuttuğum için yanıma alamadığımdan, arabada olan filmlerle idare etmek zorunda olmama biraz içerlemiştim. Film listesinde de doğru düzgün bir şey yoktu. Dikkatimi COP OUT çekti. ‘Öf bir uyduruk polis filmi daha mı? Cehennem Silah’ları, Zor Ölüm’ler yetmedi mi?’ dedim, gene de izlemeye başladım!

Film bildiğimiz aksiyon ve komedi karışık polis filmlerinden değil, hatta polis filmlerinin klişeleri ile dalga bile geçmiş. Beni bol bol eğlendirdi, hatta yan koltuktaki gülmelerimi duyunca ne izlediğimi bile kontrol etti. 🙂  Filmin beğendiğim ve güldüğüm yerleri bir elin parmağını geçer. 🙂 İlk sahne, Knock knock şakası, araba hırsızı, Paul’ün you-tube’a düşmesi, telefon şakası gibi…

Bruce Willis’i sevmem, böyle kısık kısık bakarak oyunculuk olduğuna inanmıyorum. Bir de ağızını yamultarak konuşuyor ya işte orda bitiyor benim için. Hayli yaşlandı zaten, artık emekliye ayrılır sanırım. Bruce’a rağmen filmde ki Tracy MORGAN bomba! 🙂 Adamın ropörtajları bile dakikalarca gülmeye yetiyor. 🙂 Nerde ne söyleyeceği ve ne yapacağı belli olmayan bir garip adam. Filmde de, izlediği filmlerden alıntı yapmaya bayılan bir polisi oyunuyor. Filmin açılış sahneside suçunu itiraf ettirmeye çalıştığı zanlıya bir sürü filmden, Star Wars dahil :), replikler söylemiş ve adamı ambale etmişti. :)Filmi Tracy götürüyor desek yanlış olmaz sanırım, farklı bir elektriği var. Tamamlayamadığı kelimeler bile güldürebiliyor. En sevdiğim sahnelerden birini koydum aşşağıya, ben aynı durumda olsam, bende merakıma yenik düşer ve kim olduğunu soraradım ama asıl komik olan kendi kendine defalarca hayır demesine rağmen genede sormasıydı. 🙂 Film sabun köpüğü evet ama güldürebiliyor. Zor geçen Ankara günlerinin bitiminde ihtiyacım olan bir şeydi. Buyrun, sinema tarihinin en komik knock knock şaka sahnesi;

Bir Cevap Yazın

