TEMA-İŞ BANKASI

Küçüklüğüm Tema’nın yaka iğneleri, 1000 palamut kampanyası ve gönüllü üye bulma çabaları ile geçti. Her yaz çıkan orman yangınlarını, özellikle Gelibolu yangınlarını ailemden birilerini kayberdermişcesine izlemiş, üzülmüştüm. Babam ve annemde doğa aşığı insanlar zaten, bu ilgimi hep desteklediler. Zaman ilerledi, yaş büyüdükçe sorunlar farklılaştı, dünyaya bakış açım saflıktan çıkara dönmeye başladı. Büyüdükçe düzene ayak uyduruyorsun! Üzülerek söylüyorum ama gerçekten öyle. Bu gün bir sorunumu çözmek için İş Bankasının müşteri hizmetlerini aradım ve kredi kartımın son 3 faturasını mail adresime göndermelerini istedim. Müşteri hizmetleri görevlisi oldukça kibar bir şekilde yapılacak işlemi onaylayıp onaylamadığımı sordu. Tabiki onaylıyorum, zaten benim isteğim 🙂 Ardından bankanın kağıt faturadan vazgeçtiğim ve doğa dostu olduğum için bana 5 lira hediye edeceğini, bu parayı kartımamı yoksa Tema’ya mı bağışlamak istediğimi sordular. Hiç düşünmedim. Düşünülecekbir meblağ değil zaten. Ama şöyle düşünmek lazım, 5 lira ile birden çok meşe palamutu alınabilir, bu meşe palamutlarından bir tanesi tutsa ve büyüse, büyüyen meşenin gölgesinde bir kişi otursa…  Koşul kipli cümlelerim uzar da gider. Yazın yediği meyvenin çekirdeklerini, kışın dikmek üzere biriktiren bir anne-babanın kızı olarak meşe palamutlarını, Tema’yı ve Hayrettin KARACA’yı nasıl ve neden unuttum? Şimdi nasıl hatırlarım, bir çocuğun saflığına ve herşeyi düzeltebileceğine olan cesur inancına nasıl dönerim???

Bir Cevap Yazın

