PROTECT THE BOSS

 

PROTECT THE BOSS-BİR PISIRIK ERKEK, BİR KAVGACI KADIN

PROTECT THE BOSS (PATRONU KORU) 3 Ağustos 2011 itibari ile, başrollerinde CHOİ KANG HEE, Jİ SUNG ve HERO JAEJOONG’un oynadığı romantik komedi. Esas kadınımız uzun süredir iş bulamayan, biraz çaçeron bir kızdır. Esas adam, daha adam olamamış 3. nesil, sormluluk sahibi olmayan bir erkektir. 2. esas adamımız ise esas adamın kuzeni yada bir yakını (onu izleyince anlayacağız. 🙂 ) olup, gayet hırslı ve esas adamın başarısızlığını isteyen kişidir. Dramanın kötüsü yani. Ama ‘postacımız’ nasıl kötü olabilir, o tartışılır. 🙂 Bu arada bunlar benim trailerdan çıkardıklarım, ters köşeye de yatabilirim yani. 🙂

Aslında konu artık biraz sıktı. Zengin adamların aşkını izlemek sıradan oldu sanırım. 🙂 Dizi zengin ve pısırık adam ve güçlü fakir kadın klişesine bir yenilik katar umarım.

Bu hatunu PETTY POMANCE’de pek beğenmiş ve eğlenceli bulmuştum. Romantik komediye yakışan, şaşkın bir yüzü var. 🙂 Dizi ile ilgili güzel şeyler hissediyorum. SankiLie To Me ve City Hunter’ın aksine, vasat bir dizi olmayacak. Hatta kadın, trailerda kötü adam olarak gösterilen adama aşık olsa, diğer zengin piji de hatuna zamanla aşık olsa ama biraz burnu sürtse? Oh tam benlik. 🙂 İntikam içeren senaryoları seviyorum. İntikam demeyelim de, Korelilerin intikamı çok kanlı oluyor, kaybedene kaybettiklerinin göterilmesi diyelim. İşte bunu seviyorum. 🙂 Gece gece intikam konularına girmeyelim. 🙂 Dizinin ilk bölümünü izledikten sonra biriktirmeli miyim, biriktirmemeli miyim? hatta izlemeli miyim, izlememeli miyim? soruları cevap bulacak. Ben kaçtım. Rüyalarımı korumalıyım. PROTECT THE DREAM. 😀

Bir Cevap Yazın

