DEAR MR. PRESIDENT

SAYIN BAŞKAN-PİNK’İN CESARETİ

Babamın bir lafı vardır- cesaretli kadınlar için, rahat konuşabildiği yerlerde söyler- *aşaklı kadın. İşte bu deyim tam olarak bu şarkıyı yazan ve söyleme cesareti gösteren Pink’e söylenmiş. Şarkı piyasaya çıkalı çok oldu, teee Bush zamanından. Geçen gün adını Scotty koyduğum appleımda çalaya başlayınca, sadece gitar, güzel bir ses, bomba sözler, çok etkilendim ve bir kez daha paylaşmak istedim. Şarkının ülkemizde de geçerliliğine inandığımdan sözlerin çevirisini yapmıyorum. Malum her konuşanı içeri aldıklarından, kendimi korumam lazım. Buna uygun bir laf daha var ama onu burada edemeyeceğim. Salonumda, kimsenin beni dinlemediğine emin olduğumdan, gerçi artık hiç birşeyden emin olmamak lazım, sesli söyledim. 🙂 Zaman kötü, kendinizi kollayın anacım. 😀 Lafı da azıcık usturuplu da olsa etmeden yapamadım. 🙂

Bir Cevap Yazın

