MEVSİM SALATASI MI DEDİN? EVET, BENİM.

 

İÇİNDE HERŞEY OLAN…

Çok uzun zamandır akşam yemeği yemiyorum. Ya küçücük makarna haşlıyorum, ya meyve yiyorum, ya salata… İşin aslı doğru düzgün akşam yemeği yemiyorum. Gene öyle bir akşam üstüydü. Salata yapmaya karar verdim. Oldum olası mevsim salatalarını, her mevsim, sevmişimdir. İçine herşey ama herşey koydum. 🙂

Mevsim salatası dediğin zaman, eğer yaz mevsimindeysen , içinde domates, salatalık, kuru soğan, yeşil biber, kırmızı biber, sarımsak, dere otu, maydonoz, taze nane, fesleğen ve semiz otu  olan, oh, bol sulu bir salata geliyor akla. İşte o akla gelen salata yukarda. 🙂 Afiyet olsun  🙂  🙂

Bir Cevap Yazın

