YILLIK İZİN…

 

YILLIK İZİN; UZUN UYKULAR, SIKINTISIZ GÜNDÜZLER 🙂

Yıllık izne çıktım. Çok uzun zamandır, herkes tatile giderken ben bir başıma, sosyal serviste kalakalmış, bunaldıkça bunalmıştım! Sonunda o büyük gün geldi çattı. Cumartesi gecesi nöbetçi, pazar sabahı yolcuydum. Nöbetten çıkıp, eşyalarımı sonkez kontrol edip, çiçekleri uzun bir susuzluk dönemine hazırladıktan ve banyo yaptıktan sonra kendimi Nazilli otogarına atabilmiştim. Nöbetin ve acele etmenin yorgunluğunun yanında valizlerimin verdiği yorgunlukta vardı.

Şimdiye kadar, özellikle üniversitede okurken, çok büyük valizlerle yolculuk ettim hiç biri beni bu kadar yormadı! Baksana kaç çanta, bunları taksiye bindirene kadar canım çıktı!!! Beni yolculayan ve karşılayanlar valizlerim için hiç söylenmedi, hiç surat asmadı. Halbu ki ben, kendi valizlerimi taşırken kendime ne laflar ettim, neler neler söyledim. 🙂 Bu nedenle geçmişe sağlam bir teşekkür yolluyorum.

Sadece 10 günlüğüne gidiyorum ama evde hiç kıyafet bırakmadım. Bir tek döndüğümde giymek üzere 3 çeşit kıyafet kaldı. Hepsi şuan yanımda, annemlerin evinde. 🙂 Babamdan kıyafetleri görünce, benimle değilde valizlerle konuşuyormuşcasına ‘ Amma da çokmuş!!’ gibi cümleler bekledim. Beklediğimi bulamadım. Babam beni çok özlemiş olmalı ki fark etmedi. İlerleyen günlerde dağınıklığım su yüzüne çıktığında lafları yerim artık. 🙂

Vay anasını, çok uzun zaman sonra Side’deyim. 🙂 Hava çok ama çok sıcak. Sıcak olmanın yanı sıra nemli. Her yerim vıcık vıcık ter oldu!!Buna rağmen yüzümden gülücük eksilmiyor.  Yapacaklar listesi uzun mu uzun. İlk önce parasailing yapılacak, korkmazsam jetski sürülecek, yanılacak ve bronzlaşılacak, kilo verilecek yada anne yemeklerinden kaynaklı kilo alınmayacak, eski arkadaşlar ile görüşülecek…

Yaşasın izinde olmak, yşasın ailenin yanında olmak ve yaşasın deniz kenarında olmak.  🙂

 

Bir Cevap Yazın

