YODA…

ÇİRKİN OLMA İLE FELSEFE YAPMANIN BAĞLANTISI

Felsefeci olma ile çirkin olmanın bir alakası olabilir mi? Kişiler kendilerinden mutsuz olduklarında felsefeye yöneliyor olabilir mi? Olabilir, olmaya da bilir. Felsefe biliyor ve felsefik konuşuyor olmak ile zeka seviyesi ve kendini ifade edebilme becerisinin doğru orantılı olduğu aşikar. Gece gece felsefe nerden çıktı? 🙂 Aklıma gene gereksiz konular üşüştü. 🙂

Facebook statümü güncelleyip yatıyım dedim. Ne zor iş ya. Ne yazsam, ne yazmasam? Düşün düşün poop dur işin 🙂 Nöbet çıkışıyım zaten, üç tane rapor yazmışım nöbet sonrası, iman gücü ile sosyal hizmet uzmanı duruşumu korumaya çalışmışım ve kurum hemşirelerimizin hastalıklı ruh hali ile savaşmışım, statüm ne olabilir ki? Düşün, düşün, düşün…

Düşünürken, düşünürken bunun aslında düşünülmeden yapılması gereken bir şey olduğuna karar verdim ve sadece yalın gerçeği yazmalıyım dedim. ‘Uyuyorum ben.’ Devrik cümle. Nöbet çıkışından sonra da çalışmışım bilmem kaç saat, devrik olmasında cümlelerim nasıl olsun? Bütün bunları kısa süre içersinde düşünürken yorgun beynim ‘devrik cümle’ teriminde asılı kaldı.

Devrik cümlelerin kralı kim? Bir çirkin felsefeci Üstat Yoda. Karakterimiz pek bilgin, 30 cm boyuna rağmen oooo kimlerlen ışın kılıcı yarıştırıyor. :)Star Wars’u yazmaya kalksam burdan sağ çıkamam. 🙂 Düşüncelerimi derinleştirmeden, kendimi Darth Vader sesi çıkarırken bulmamak için devrik cümlelere ve Yoda’ya bağladım.   Statümün ‘sleeping I am.’ olmasına karar verdim. Bu yazıdan sonra uykuya devam. 🙂

Statüyü Yoda’ladık, blogu tazeledik, üstattan bir alıntı yapıp da resmini koymazsak olur mu? G. LUCAS’a da selamlarımı çakarım.

Destroy the Sith, we must.
“No! Try not. Do, or do not. There is no try.”
Luke: “I’m looking for a great warrior.
Yoda: “Wars not make one great.
Bir Cevap Yazın

