:( GENE PAZARTESİ

Haftasonu nasıl geçiyor anlamıyorum ben. Erken yattım fakat geç kalktım, kendimi bütün sorunlardan uzaklaştırmaya çalıştım, huzuru aradım içimde, buldumda az biraz, ama bu Pazartesi gene geldi, gene geldi. 😦

Sabaha karşı üşüyorum artık, yorgan çıkartma vakti geldi galiba. Yorganı çıkartmaya da o kadar eriniyorum ki. Yorgan da çıkarsa yataktan ayrılmak çok zor olucak benim için. Sabaha karşı ayaz olmasına ve aslında üşümüş olmama rağmen uyanamazken, sıcacık elyaf yorganın altından nasıl çıkıcam? Hadi çıktım diyelim geri yatmamak için ne kadar çaba sarfetmem gerekecek? Sorular, soru işaretleri…

Yetişkin olmak, canının yapmak istemediği şeyleri, yüzüne sahte bir gülücük koyarak yapmak ve içinden lanetler etsende elinden gelenin en iyisi yapmakmış! Yetişkin olmak isteyen kim ki? Ben değilim.

SLEEPY HEAD

‘Ve benzerleri, benzerlerin benzerleri, benzerlerin türevleri…
Görev tamamladı. Kızlar formalarını giyip okula yollandı. Artık tek derdim kendi uykum. Kendimi, annemin bana verdiği yetki ile sleepy head ilan ediyorum. Recep Bey’den yeni yıl dileğim uykusu olan memurlara senede 10 gün yasal izin hakkı tanıması. 🙂 ‘
22 Aralık 2010 tarihinde bu duyguları eski blogumda paylaşmışım. Neredeyse 1 sene önce. Yeni yıl dileğim hala aynı. Santa, bana bir kıyak yap. 🙂
Bir Cevap Yazın

