KOPYALARAK ÇOĞALMAZ Kİ GENDEKİ ÖZGÜR RUH

Çarşamba sabahı 6’da kalkmama neden olan ve büyük bir hevesle geldiğim ölüdeniz tatilimin hakkını veremedim. Elbisemin çekmesi, çantamın kullanılmayacak hale gelmesi, rahatsızlanmam ve ilk günde bir sürü kusmam, rahatsızlığımdan dolayı aşırı üşümem ve kendimi hafiften soğumaya başlamış denizlere atamam… Olumsuzluklar tatilimin ve benim yakamı bırakmadı. buna rağmen eğlenceli dakikalar geçirmeyi başarabildim. Tatilimin şu son saatlerinde Ölüdeniz’in hakkını verememiş olmamdan ve yamaç paraşütü ve jip safari turlarına katılmayı kafama koyarak bu memlekete tekrar gelme kararımı aldım ve kuzenim ile bu yönde kararımızı verdik. Kendisi sağ tarafımda, bir elinde dün gece aldığımız el yapımı kitap ayracı ile oynarken bir elinde ki Adalet AĞAOĞLU’nun Ölmeye Yatmak’ını okumakta. 🙂 Pek entellektüeliz de 🙂

Dün çok güzel bir akşam yemeği yedik.  🙂 Sanırım unutlmayacak kadar eğlenceliydi. Kuzenim Kaybedenler Klubü’nden bahsetti. Öyle güzel anlattı ki eve gidince ilk iişim filmi izlemek olacak. 🙂 Neyse Jade diye bir yere gittik. Ahşah masa ve sandalyeleri hep çekici bulmuşumdur. burası da yerden göğe kadar ahşaptı.  Mekan, yemekler, müzikler süperdi. Tatil boyunca taili anlatmak istedim fakat beceremedim. Sayfayı okadar çok açtım ve okadar çok kapattım ki 🙂 Kısmet son saatlereymiş…

Şimdi geçen gece dinlediğim ve bittiğim şarkıyı ekliyorum. Havuz kenarında olduğumdan ekranı görmekte zorlanıyorum. Eğer yazım yanlışı yaptıysam affola. 🙂 Baba Zula iile sizi başbaşa bırakırım efendim.

BABA ZULA- ÖZGÜR RUH

 

Bir Cevap Yazın

