BİR KÖY RALLİSİ

MEMLEKETTE RALLİ SEVEN ÇOK

Canım memleketimde ralli seven çokmuş. Halbuki başbakanımız Peugeot’a, Porsche’ a binmeyin dedi. 🙂 Gene de bizim halk binemesede,  iyi arabaları izlemekten hoşlanıyor demekki. 🙂

Ben hiç haz etmem. Formula 1 yarışlarını hele hiç anlamıyorum. Tamam arabalar güzel, ee bazı şoförler de fena değil hani (Jenson Button, isimde veririm 🙂 ) ama şoförü zaten göremiyorsun araba sürerken, ozaman saatlerce sadece vınnnn sesini duymak ve hızlı geçen arabaları görmek neden güzel olsun? Kenarda ki kızlarda dikkatimi çekmiyor. 🙂 Acaba benzerlerinin karşı cinslerini mi koysalar pist kenarlarına? Ozaman ilgi artar mı ki? 😀 Neyse, memlekette araba yarışı seven çok, demem o ki. Al işte Ege’nin küçük bir şehri olan Aydın’ın gene küçük bir köyü olan İsabeyli’de bir tırmanma yarışı var. Tırmanma yarışı ne mi? Bir fikrim yok. 🙂 Dağ tepe gidiyorlardır büyük ihtimalle. 🙂

image

İzmir’de yapılacak olan yarışmaya hazırlık gibi oluyormuş, iyi oluyormuş, öyle diyolar (http://www.rallidergisi.com/2011/04/01/isabeylide-s2000-surprizi/) 🙂

Ben arabaları anlamayan biri olarak bunu neden yazdım? İnan yazarken ben de sorguladım kendimi. 🙂 İsabeyli Belediye Başkanını övmek için. Her kimsen Başkan, bu kadar küçük bir yerde bu yarışı yapabildiğin için seni tebrik ederim.

Bir Cevap Yazın

