UYKUNUN BÜYÜLÜ CENNETİ

Uyku perileri, huzur büyüleri, sihirli asalar, rüya iksirleri… Huzurlu bir gece uykusu için neye ihtiyacım var? Bunların hiç birine ihtiyacım yok. Fanilaya çengelli iğne ile asılan cevşen gibi, bunlar da olsa oldukça iyi olur ama şuan için sadece ağlamaya ihtiyacım var.

Rüyamda deli gibi ağlıyordum. Arkadaşım öyle ağlama dönemlerime ‘hönk hönk’ der. Kendisi de benimle ağlardı. 🙂 Beraber, iki ağlak kız Kızılaydaki Yapıkredi Bankasında az mı ağladık? Ama şu ana o konumda değilim. Gözyaşlarımın göz pınarlarımdan çıkmasını engelleyebiliyorsam daha olgunlaşmamış bir duygusallık ve de öfke halindeyim demek ki.

Freud! Öldün, biliyorum. Bir sürü de kuramın var, onu da biliyorum. Hadi benim rüyamı çöz şimdi. Bakmakla yükümlü olduğum bir kızdan iki tokat yiyorum, kız beni genel müdüre şikayet ediyor ve genel müdür beni haşlıyor. İşte tam o haşlama anında felaket bir ağlamaya tutuluyorum. Yer gök mor oluyor birden, ben hiçkırdıkça sarsılıyor dağ, taş ve yastığımın yere düşmesi ile uyanıyorum. Bu rüyayı Freudlasak da mı yorumlasak, Freudlamasak da mı yorumlasak?

Bir Cevap Yazın

