THE DAY THE MUSIC DIED!

THE DAY THE MUSIC DIED, birden fazla müzisyenin bir uçak kazasında ölmesi üzerine sarfedilmiş, American Pie adlı şarkıda geçen bir cümledir. Benim için bu cümle mutsuzluğu ve hüznü temsil eder. Umutsuzluk gibidir adeta. Müzik bile öldü kızım… Daha ne uğraşıyorsun? Benzer duygular canlandırır bende. Madonna’da güzel söylemiş, hakkını yemeyelim. 🙂

Benim için genel olarak kötü ruh halini temsil eden bu cümle aşşağıdaki videoyu gördüğümde kana cana kavuştu. Serdar, Serdar, oğlum, a çocuğum, Another Brick In the Wall senin neyine? Hadi sölemeye karar verdin, gereksiz şarkınla neden birleştiriyosun.? Eğer Müzik ölebilseydi, işte o konser anında ölmüştü.

Ve eğer müziğin öldüğünü kabuledersek, AIRBAG isimli şarkının daha 3-4. saniyesinde hayata geri dönmüştü. O nasıl yumuşak bir sestir? Durup durup aynı yeri dinleyeseim var. İş arkadaşlarım sanırım Korece’yi sadece bu şarkıyı tekrar tekrar dinleyerek sökecekler. 🙂 Şarkıya klip çekmesinler. Görmek istemiyorum o bölümü okuyanı. Tablo mu, Naul mu? Öğrenmek istemiyorum. Hayal dünyamda o sese sahip er kişinin bir tipi var. Bozulsun istemiyorum. Kendime bir kıyak daha yapıp tekrar dinliyeceğim.  Şarkının sözlerine de bayıldım. Bana da hava yastığı, bana da, bana da.

Bir Cevap Yazın

