THE BIG BANG THEORY

Herkes başka bir Big Bang’den bahsederken benim içimden sadece Sheldon ve inek arkadaşlarından bahsetmek geliyor.Başlık atmayı unuttum 🙂 geç gelen başlığım, diziden bahsederken sıkça söylediğim bir kelime grubu olsun.

ANTİ KAHRAMANLARIN EN İYİSİ; SHELDON COOPER

Trabzon’a akademisyen olarak taşınan yakın bir arkadaşım var; yeni taşındığından pek sosyal hayatı yoktu. Kendini dizilere veren bu bilim insanı tabi ki The Big Bang Theory’yi izlemek istiycek. Bana da mesaj atmış:’Çok yalnızım Amomavali. Kimse beni anlamıyor. Big Bang Theory diyorum, boş boş bakıyorlar.’ 🙂 Aynı duyguları bende zamanında yaşadım. Gerçekten sinir bozucu bir durum. Şimdi diziyi anlatmak istesem, oooo çok uzun. Zaten 2007’de başlayan ve 4. sezonunu yayınlayan diziyi bilmiyorsan, boş ver bu saatteen sonra öğrenme. Sana faydası olmaz arkadaşım. Şimdi ben Sheldon’ın ukalıklarını, sosyal beceriksizliğini, Leonard’ın aşk çabalarını, Howard’ın cinsel dürtülerini ve boğazlı kazaklarını, Raj’ın karamel şekerliğini ve sosyal fobilerini anlatamam ki. Senelerimiz geçti bizim onlarla. 🙂

Ya var böle tipler. Olmasalar bile, tv ekranında var olmaları hayli eğlenceli. Kendini bilime adamış, laboratuvar dışında pek becerikli olamayan, Norveçli olmasalarda halkın ‘Norveçli Bilim Adamaları’ dendiğinde bir fikir sahibi olmalarına katkı sağlayan bir grup bilim adamı ile sosyal becerileri yüksek, çekici bir kadının iletişime geçme hikayesi. Anlatmayacağım dedim ama genede anlattım. 🙂

Son iki bölümünü bugün izledim. Sheldon Cooper’a bayılıyorum. Özellikle kapı çalışına, sıcak bir içecek ikram etmesine ve ve iğneleyici konuşmasına… 🙂 Son bölümde Sheldon gene bir sosyal olayda çuvallıyor ve arkadaşlarını korkutmayı başaramıyor, ta ki…  Son sahne muhteşemdi: ‘Bazinga punk! Now we are even!..’

Bir Cevap Yazın

