İLK İŞ GÜNÜ VE STERESE BAĞLI BAŞ AĞRISI

🙂

Halime gülüyorum sadece. 🙂 Başka birşey yapamıyorum çünkü. Van’dan geleli 5. gün bugün, hala kendime gelemedim. Bugün işe de başladım ama çok ağır geldi. Ergenlerle uğraşmak zor üstat. Öğlen arası olmadan daha 3 görüşme yapmış ve şakaklarımdan kafamın arkasına kadar bir baş ağrısını yerleştirmeyi becermiştim. 🙂 Yapma Amomavali, senin derdin bu, sal gitsin diyorum, kendi dediğimi kendim yapamıyorum.

Saat tam 12 olduğunda öğlen arası dedim ve Geceyarısı kitaplarından Lilliput Masallar’ı elime almıştım. Zihinsel dinlenceye ihtiyacım var.Kitabı bu amaç ile elime alsamda beni daha da yordu denebilir. Birer başlık ve kısacık metinlerden oluşan bir kitap bu. Başlarda çok anlam veremesemde, kitap bir girdap gibi aldı içine beni. Alıntı yapılabilcek okadar çok bölümü var ki.

Benim en etkilendiklerim, algıda seçicilikle ilgili olsa gerek öncelikle

“Lütuf

Bu dansı bana lütfeder misin, demiş Fay ve Kentin cevap vermesine fırsat vermeden başlamış korkunç Vals.” oldu.  😦 O Valslere dahil olmasaydık, uzaktan bile izlemeseydik, hiç deprem korkusu yaşamasaydık, Alice ile birlikte Harikalar Dİyarında çay içseydik…

“Dilemma

Sadağındaki tek oku oğluna doğru gönderdiğinde Giyom, elma babası tarafından vurulmamayı umuyordu.”

Mavi bir hüzün kapladı içimi, öğle yarım biti bitecek, bugün mesai sonu zor gelecek.  Baş ağrımla yalnız kalabilsem, düşünmesem, endişelenmesem…

Bir Cevap Yazın

