PADAM PADAM…

PADAM PADAM-KÜT KÜT ATIYOR KALBİM

Padam Padam; The Sound of His and Her Heartbeats, gümbür gümbür geliyor. Bu kadar aşk kokan, bu kadar ağır duran, dram kokan dizilerden hep ama hep uzak durmuşumdur. Hayat ağırken zaten daha da ağırlaştırmanın amacı ne olabilir ki? Ama… Hep bir ama vardır. 🙂

Ama Padam Padam bir garip dizi gibi. Aşık olmaması gereken bir kadına aşık olan, bakışları deli deli olan bir adamın hikayesini anlatıyor. İlk bölümü yayınlandı. İzlemedim daha ama ilk izleyeceğim dizi o olacak. Görsellerini inceledim. 🙂 Bir gölde, iskelenin hemen yanında o deli bakışlı adamla, kuğu gibi bir kadın var. Bittim o fotoğrafa. Halka’da tvden bir kız çıkıyordu ya ben de bilgisayar ekranından geçerek o göle girmek istedim.

Dizi ile ilgili yorumları okumak istemiyorum. Yalnız bir deneyim olsun bu. 🙂 İşte bu fotoğraftan bu iki adamın hapishaneden çıktıklarını hatta yaşlı adamın gömleğinden 80 li senelerde girdiğini fakat beraber çıktıklarını düşünüyorum. Büyük ihtimalle de busahne özgürlüklerinin ilk saatleridir. Bu kadar büyük kahkahalar özgürlüğün hafifliğinden olsa gerek.

Bu kim bum’un kürek kemiklerine yara izi koymuşlar, fonda da kuş tüyleri var. 🙂 Bu tüy siklet düşmüş bir melek olmasın? 🙂 Hayırlısı artık. 🙂

PADAM PADAM…” üzerine 6 yorum

  1. Bir kere coffee Prince, Hello my teacher, Gong Yoo’nun bu iki dizisini izlemediysen izle diyorum.

    Greatest Love
    Secret Garden
    My Girlfriend is a Gumiho
    I’m sorry I love you (dramdır bu ona göre!) 🙂
    Can you hear my heart (En sevdiklerimden)
    Love shuffle(made in Japan) 🙂

    Şimdilik bunlar:) İzlemediysen tabi =)

    • Gong Yoo’nun ismini okuyunca yüzüme bir gülümseme yerleşti sabah sabah 🙂
      Listenin bir kısmını izledim, izlemediklerimi kendi listeme aldım 🙂 teşekkürler

Bir Cevap Yazın

