3 VAKTE KADAR YOLUM VAR :)

3 vakte kadar yolum var falda, Fethiye taraflarına. Göreve gidiyorum, iş yernde beni dağ olmuş iş beklerken ben göreve gidiyorum. Bu aralar kişilik bölünmesi gibimsi, benzeri bir şey yaşıyorum. 🙂 Bir yandan nasıl yetişecek diye endişelenirken, iki dakika sonra umursamıyorum. 🙂 Dün de psikoloğumuz “Napıcaklar ya? Öldürcekler mi bizi?” dedi. İşte budur, çalışma ruhu budur. 🙂

Bütün raporlarımı, görüşme raporlarımı, takip gerektiren dosyalarımı bir kenara kaldırdım dün mesai saati biterken, Fethiye’ye göreve gidiyorum. Şuanda buna ihtiyacım var, döndüğümde raporlar gene benim. 🙂

Bir hocam (okuldan hocam değil ama tecrübesi ile hoca olabilecek bir meslekdaşım) ” Kızım acele etme, devletin işi bitmez.” demişti. Nekadar haklıymış! Kimsenin alacağı hizmeti yavaşlatmıyorum ama kendimi de gece gündüz sıkıp ” Ay o noldu, aman bu bitmedi.” gibi cümleler kurup gerilemem. İş dediğin 17:05’te ofiste kalmalı! Kal diyorum, kalacaksın! 🙂

Boşuna yazdın kızım yukardakilerini, Fethiye yollarında gene o rapoları düşüneceksin, kurumda kalıp rapor mu yazsaydım diye içinden geçireceksin, yarın gene öğlen arası yapmadan, can hıraş rapor bitirmeye çalışacaksın, yok annnem liste tamamlamaya çalışacakasın. Püf, umursamaz kişiliğim gelsene bana şimdi. Hani Ay Savaşçıları diye bir anime vardı kızlar cart diye savaşçı oluyolardı. Sol elimi kaldırdım, bir bacağımı dizimden 90 derece kırdım, değişmeyi bekliyorum, umursamaz olmayı bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum, olamıyorum. 😦

Ay Savaşçıları da demişken değişimin bir videosunu koymalı, çocukluğumuza gitmeli. Ah TRT ozamanlar kaliteliydin…

Değişim demişken, Kafka’ya da selam çakarım.

 

Bir Cevap Yazın

