DEPRESSION, AGRESSION, CONFESSION…

Sevgili günlük;

Bu gün berbat hissediyorum! Kimseye söyleyemiyorum. Dışarıda hava 15 derece olmalı,güneş bir kış gününe yakışmayacak kadar parlak, bense üşüyorum.  Felaket bir ağrım var! Omur iliğim ağrıyor! Tabi ki omuriliğim değildir ama bana öyle geliyor. Belim kopacak, kopsa daha iyi olacak!!! 😦

Elektrikli battaniyemi açtım, İskoc battaniyeme sarındım, notebookum kucağımda ( hala şuna bir isim bulamadım), kulağımda Tablo’nun albümü Fever’s End, valizlerim odamın heryerine saçılmış, takatim kalmadı toplamaya, telefonumun alarmı 12:00 a kurulu!

Gerçekten falımda yol varmış! Kendi kendime ” Kızım sen kaşındın, yolladın evrene mesajı!” diyerek küfürler yağdırıyorum! Ne gerek vardı Van grubu olarak Ankara’da tekrar buluşup vakit geçirelim fikrine? Ne gerek vardı kızım? Falında yol mu varmış? Gerizekalı, bakkala giden yoldur o!!! Kendime zarar verebiliyor olsam, tüm hayatımda en çok bu cümleler için hakettim dayağı galiba!!!

Bu hatun kişinin kafası an itibari ile dumanlı, Regli sitresiim ve de gerekiz hassaslığım var, bir sürü düşüncem var, gazım var, Van’a gidenlere yönelik bir eğitime gidiyorum bu da demekki her afette köle İsaura’ya bağlanıp, tüm varlığımı Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’na feda edeceğim, dün yıllık burç yorumumu dinledim, çok zor bir sene geçirmişim, çok sabretmişim, dirayetli durmuşum ama ödülünü 2012 Haziran’dan itibaren alacakmışım! Eeee? 6 ay var daha! Bana da yazık değil mi?

Yok Amomavalicim sana mubah! Sen Sağlık Bakanlığından istifa et, gel buralara! Sana mubah, hiçkusura bakma! Şimdi yattığın yerde yat, Tablo’yu dinle, duygusallaş, regli sendrromunu yaşa, ağla,bağır, küfret, dinlen, ağrını da geçir, sinirini geçir ve titre ve kendine gel. Bütün bunları yapmak için de 1 saatin var. Sonra valizini 1 saat içinde toplayıp Ankara yollarına düşüceksin.

Fever’s End, ateşin sona ermesi demek, insanın ateşi düşmeden en yükseğe çıkarmış, Tablo’da bu şarkıları yaparken yoğun bir duygusallık yaşamış. Bende sinirimin en üstündeyim, Van’da da böle olduğum zamanlarda hep bu albumu dinledim, her şarkı birbirinden güzel, üstelik sözlerini anlamamama rağmen. Garip, hala Van’da geçirdiğim zamanları yazmaya hazır değilim. Hım!

Hayır, daha derin düşüncelere inemem! Yüzeysel kal kızım, yüzeysel! Derinler regli günleri için değil, kıyıya yakında kal, açılma. Adamı hasta etme Amomavali, yat uyu!

Sevgili Günlük, sen benim geçici depresyonuma, yoğun agresyonuma ver, bu seferlik göz ardı et.

Bir Cevap Yazın

