YAĞMUR VE NICKELBACK

Yataktan zor kalktım, hatta telefonumun alarmına küfür ede ede kalktım!! Ben daha Van’ı konuşmaya hazır olmasamda genel müdürlüğümüz beni afetlerde psiko-sosyal destek hizmeti ile ilgili bir eğitime yolladı. Gittim tabi ama şuanda toleremin sıfır olduğunu düşünüyorum. Bukadar yoğun bir afet gündemini çekecek gücüm yok. Genel müdürlükte sağolsun hiç rahatlamamıza fırsat vermiyor.

Ankara’dan pazartesi sabahı 6’da döndüm, yol izni olduğundan evdeydım pazartesi günü ama okadar çok sarsıldı ki sistemim, günden hiçbir şey anlamadım. Bu sabah, izinden faydalanamamanın etkisiyle yataktan çok zor ayırdım kendimi. Hani bazı çocukların bir battaniyesi, bir oyuncağı ya da yastığı olur ya, onunla kendilerini güvende hisseder ve bırakmazlar. İşte aynen öyleydim, yün yatağımı sırtlayıp işe getirmek istedi. Biliyorum ki işte bekleyen çok, biliyorum ki haftalarca nefes almakta zorlanacağım.

Gene de, herşeye rağmen kalktım, Ankara’dan aldığım, muhasebeci hırkasına benzetttiğim fakat gene de aldığım bordo hırkamı, içine beyaz gömleğimi giydim, borda çantamı da taktım, elimde şemsiye, kulağımda Scoty düştüm yollara.  🙂 Günün ilk neşe veren, beni gülümseten olayı vuku buldu. Sevinçten, ortamın güzelliğinden ağlamak istedim sayın seyirciler. Yağmur oldukça hızlı bir biçimde şemsiyeme vuruyor, etraf toprak kokuyor ve kulağımda Nickelback’in solistinin etkileyici ve biraz da gizemli sesi. 🙂 Yüzümde bir gülümseme ile karşıladım hayatı bugün, öyle de devam etsin istiyorum. İşin yoğunluğuna, fiziksel yorgunluğuma, zihinsel tükenmişliğime rağmen, bu günü sinirli ve mutsuz kapatmamak için çaba sarfedeceğim. Bahsi geçen çabayı da Nickelback’in videosunu izleyerek başlatacağım. 🙂

Bir Cevap Yazın

