ÖZET…

🙂 HAYATI ÖZETLEMEK NE KADAR KOLAY…

Sevgili elektronik bloğum, totişimden ameliyat oldum! Kadın kısmı totişinden çok bahsetmez canım memleketimde ama totiş diyince akan sular durur benim için. 🙂 severim totişimi, pek çok severim hatta. 🙂 Ama terbiyesiz bir hücrem iltihap topladı, gerizekalı! gittik genel cerraha ameliyat dedi. Olum sana ameliyat demesi kolay, totiş benim tabi… 😦 El mahkum, o acıyı bir daha bir daha çekemem, ameliyat dedim. Dedim ama önce iltihabı akıtmamız lazım dedi, daha 3 e kadar sayamadan ben, cart diye, kuşbaşı et keser gibi kesti totişimi! Olum, bir uyuştur, kesiyorum dişini sık felan de! Yok, cart diye! Gıkımı çıkartmadım ama, çıkaramadım daha doğrusu. 😦 İlaç tedavisine başladık, ilaç bitince ameliyat olucam, plan o. Ülkemde tesadüfi yaşıyoruz şekerim, ilaç tedavisi bitmede daha ben Van’a! Van’dan döndük, doktorun yolunu tuttuk gene, ameliyat gününü aldık, tahlilleri yaptırdık, ameliyata iki gün kala regli oldum, gene erteledik1! Bu arada Ankara’ya gittim geldim. Günü gelince tuttuk hastanenin yolunu. 😦 Al sana yaklaşık 1 ayın özeti!

Seneler önce bir röportajda anestezinin kişilerin hayata bakışını değiştirdiğini duymuştum. Anam nasıl korkuyrum ameliyattan, omur ilikten yatıştırıcı yapılmasından. Öf,bir evham bir evham! 23ünde gittik hastaneye, giydik önlükleri, ameliyathaneye öle sedyelerle gitmek felan yok. Baya ameliyathaneye kadar yürüyüp, ameliyat masasına kendim yattım. 🙂 Dostum yattım masaya, omur ilikten giremediler;6-7 kere denediler, en son epidural yapıcaz dediler. Gerisi boş, bomboş… 🙂 Kafa bi dünya 🙂  🙂 GTözümü uyandırma odasında açtım, üşüyorum dedim üstümü örttüler, ayaklarım üşüyo dedim ayaklarımı sardılar. 🙂 cuma günü girdim hastaneye cumartesi çıktım ama Cumartesi akşamına kadar hafızam delik deşik. Ne rüyalar gördüm ne rüyalar… 🙂 Koreliler, japonlar, Van depremi, dönmüş kıllar, dönmemiş kıllar, Bi Rain, abim, babam, anam… Nerede saçma şey varsa benim rüyamda… 🙂 Kafam zaten dumanlı…

Salı günü, araba ile Bursa’ya geldik, arka koltuğa yattım,oturamıyorum ya. Nazilli Bursa yolu ne *oktan bir yoldur ya! Hiç bukadar kusmamıştım. Şimdi teyzemin evinde, bir kanepede, yan yatmaktan yanları acımış bir kız olarak, günlerdir ilk defa yazı yazabilecek kadar iyiyim. Anestezi beni etkiledi mi? Evet, iki gün boyunca kafamın dumanlı olması bambaşka bir deneyim 🙂

Peki ben bukadar gündür sadece yatarken ne yaptım? A Love To Kill’den hep uzak durmuştm, isme bak ölümüne aşk… Ağlak şeyleri sevmiyorum ya, ama rüyamda Bi Rain i görünce başlıyım dedim. Ya yapmayın böle ağlak şeyler sevgili Koreliler. Herkes mutlu olsun ya 🙂 Daha bitirememiş olmama rağmen etkilendiğimi itiraf etmeliyim. Birde Running Man diye bir programa bağımlı oldum. rka arkaya kaç bölüm izledim hatırlamıyorum 🙂 Şimdi, kollarm, yan yatarken yazmaktan dolayı ağrıdı. bu nedenle yazıyı bitiriyorum. Kendimi daha iyi hissettiğimde bahsi geçen dizi ve programı yazacağım hatta birçok dizi yazacağım ama şimdi dinlenme vakti. Bu aarada totiş popo demek. 🙂 kıl dönmesi olan vatandaşlar, ameliyatı geciktirmeyin, kılın omurilik etrafına dolanma ihtimali varmış! Paşalar gibi al raporunu, yat evde. Abartma kendi kendine. Acıyo evet, ama geçiyo nihayetinde 🙂

ÖZET…” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

