SANTA CLAUS ZAMANI

Mektup yazmadım, artık mektup yazan kaç kişi kaldı ki zaten? Buna rağmen isteklerimi iletmem gerektiğini düşünüyorum. Sevgili Santa, senden çok büyük şeyler istemiyorum, ama bir listesini de yaptım tabi. 🙂

1) bugün aldığım rengarenk çantayı elime aldığımda hissettiğim neşe ve enerjiyi bütün sene hissedebilmek istiyorum,

2)dün gece, yatarken sürmek zorunda kaldığım fakat gayet başarılı olan simli ojelerimin parlaklığını bütün sene yaşayabilmek istiyorum,

3) su torbam Osman’ın yarattığı sıcaklığı, ayaklarımda devamlı hissedebilmek istiyorum,

4) canımın çektiğini, canım çektiğinde yemek istiyorum,

5) iş ile ilgili sorunlar yaşamak istemiyorum,

6) Ev ile ilgili sorunlar yaşamak istemiyorum,

7) mecburen taşınacağım için, seveceğim bir ev bulabilmek istiyorum,

8) ailemde ki herkese bol bol sağlık, totişime hızlı iyileşme diliyorum,

9) sosyal hayatımda planladıklarımın gerçekleşmesini bekliyorum,

10) belirlediğim amaçlarıma ulaşabilmeyi istiyorum,

11) mutlu olmak istiyorum şekerim,

12) kilo vermek ve bir daha almamak 🙂 ( ütopya 🙂 )

13) listem hiç bitmesin ama hepsi de gerçekleşsin istiyorum. 🙂

Yazsam daha çok olur ama sanırım bu 13 taneyi gerçekleştirebilirsem baya yararlı bir yıl geçirmiş olacağım. Bu sene 10dan geri sayarken kocaman bir kahkaha atmayı planlıyorum. Kırmızı donumu giyip, kocaman bir kahkaha ile yeni yıla gireceğim. 🙂 Herkese ama herkese mutlu ve istedileri gibi bir sene diliyorum. Bu listeyi de seneye kontrol edip, amaca ulaşma yüzdesini hesaplıyacağım.

Cıngıl bels cıngıl bels cıngıl ol dı wey… 🙂

Bir Cevap Yazın

