2012’DE YOLLARDA

2012’nin ilk gününde yollara düşüp evime geri döneceğim. Güzel bir yılbaşı gecesi geçirmedim, ama hiç bir zaman çılgın partilerin insanı olmadım zaten. 🙂 Bu gün Bursa’dan Aydın’a döneceğim, hala ameliyat yerim acıyor! Arabada zorlanmamayı umuyorum.

Yeni yılda yapacağım ilk iş yollara düşmek olduğundan, 2012’de güzel yollarda, gzel amaçlar için, güzel memleketlere gitmek istiyorum.  🙂 Gitmek ve görmek istediğim yerleri çıtır çerez gibi yemek istiyorum. 🙂 Ev ahalisi, uzun bir beklemekten sonra uyandı. Vakit kahvaltı edip, kendimizi yollara atma vaktidir. 🙂

Bir Cevap Yazın

