2012 DİZİLERİ

2O12’DE İZLENME POTANSİYELİ OLAN DİZİLER

2012’nin ilk günlerine, dikişli, bu nedenle de pek hareket edemeyen ve uzun süreli yatan bir kadın olarak girdiğimden kendimi dizilere veririrm sanmıştım, yanılmışım. 🙂 Yaklaşık 2 haftadır raporluyum ve bir diziyi bitirdim diyemeyeceğim. İçimden hiç dizi izlemek gelmedi. Kendimi Running Man’e verdim. 🙂 Bu adanmışlık durumu tabi ki dizileri takip etmediğim anlamına gelmiyor. Neler var, neler olacak diye araştırdım, taraştırdım ve buraya yazdım. Dikkatimi çekmeyenleri eklemedim sayın oyuncu. Dikkatimi ağlak şeyler pek çekmez, sıradan senaryolardan da hoşlanmıyorum, arada ergen dizileri takip ediyorum ve kendimi bu nedenle sorguluyorum ama takip etmeye devam ediyorum. 🙂 Şimdi gelelim yaptığımız araştırmalara. Açıklayıcı bir not eklemek isterim. 2011’in başarılı dizilerinden oladuğuna inandığım Scent Of a Woman’ın esas oğlanının hatrı için yeni dizisine ilk sırayı veriyorum. 🙂 Diziyi izlemeden bir blogda esas adamın banyoda çekilmiş sahnelerini gördüm. Yazarın ağzının suyunun aktığını kelimelerinden anlayabiliyor fakat bunu anlamlandıramıyordum. 🙂 Yani yakışıklı bir adam değil bu, çekik desen değil, çekik değil desen o da değil gibi yorumlarım vardı. 🙂 Adamı izledikçe, tam ağız suyu akıtma kıvamına gelmesemde, anlayabiliyordum. 🙂 Lee Dong Wook, bir dizi biter bitmez, Türk erkeklerininkine hiç benzemeyen, böle cılız bir bıyık bırakarak bir Beyzbol oyuncusu olarak karşımıza çıkıyor WILD ROMANCE ile. Dizi Aggressive Romance olarak da biliniyor. Aslında konu sıradan olmaya çok yakın. Bir beyzbol oyuncusu olan esas adamımıza koruma olan, hayli erkek fatma modunda, erkeksi, güzel olmayan, büyük ihtimalle şiddete sıklıkla başvuran, sinirli ve boks bilen bir kadının arasında yeşerecek, erkek tarafından kadın güzel olmadığı için kabullenilmekte zorlanılacak br aşk doğacak, kadın sonradan güzelleşebilir. Bu ihtimal yüksek hatta. 🙂 Ya arkadaş, arkadaş derken senaristlere sesleniyorum, 🙂 biraz gurulu kadın yazın ya. Kendini olduğu sevmekte sonrada sevdiğini kabul etmekte zorlanan bir adamı kabul etmeyen bir kadın yazın ya. Yok mu bunlardan? Var! Sözünden dönmeyen, gururunu ön plana alabilen, aşkından ölsede kendini tutabilen hatunlar var. Hem severim ben kadının intikam almasını. Bir kadın intikam almayı kafasına koyduysa karşısında kimse duramaz. Amaan böle konulara girmeyelim, daha diziyi görmedik bile. 🙂 Dizinin ilk bölümüne şöle bir göz attım. Bana birazcık Protect The Boss’ı anımsattı. Adam biraz pısırık, biraz çocuksu olabilir ama elinde sonunda olgunlaşacaktır aksi takdirde ona adam değil çocuk denmektedir. 🙂 Gelelim görsellere. 🙂

Posterden de anlaşılacağı gibi şeker bir dizi. İzlemesi kolay ve eğlenceli olacağa benziyor.

İkinci posterden anlaşılacağı gibi çiftimiz bol bol kavga edecek, gürültü koparacak. Kızımızın erkeksi tavırları dizi sonunda yumaşayacaktır ama çok da değil. 🙂

Bu koreliler mekan seçmede pek bir başarılılar. Bu fotoğrafa bayıldım, daha doğrusu fotoğrafın renklerine bayıldım. :)Dizinin biraz birikmesini bekliyorum, bir hafta bekleyemem yeni bölüm için. Bir serüven haline getirip bir nefeste bitiresim var diziyi.  Gelelim bir sonraki dizimize. 🙂

THE MOON THAT EMBRACES THE SUN

Bu dizi biraz fantazi, biraz aşk, biraz dönem içermekte. Ben fantastik eserleri sevmekle beraber Kore’ye ait dönem dizileri ve filmlerinden hoşlanmıyorum. Kıyafetleri, mekanlar beni kısa sürede bunaltıyor. Diziyi ben 2 bölüm izler, dener beğenirsem devam ederim. Dizi eğer Kim soo Hyun’u barındırmasaydı benim radarıma giremezdi. Bu dizide başarılı olacağına inanıyorum. Köylü kıyafet ve saçları ile pek şekerdi. 🙂  Diziyi daha fazla yazasım yok, içinde prensesler, taht savaşları, şamanlar felan var. 🙂

GLOWING SHE

Beni posteri pek cezbetti. Hatun gerçekten gülmüş ya 🙂 Bu dizi de bir şirketin içinde dönen dolaplar ve aşk üçgeninden bahsediyor. Hatun kişi ve iki erkek arasında geçmekte. Genç kızımız kimi seçecek?  Dizi My Shining Girl ve Sunshine Girl olarak da biliniyor. Dizi sıradanlıktan kurtulamayabiilir. Öyle bir potansiyeli var. 😦 Ama poster için bile denenebilir. 🙂

COLOR OF WOMAN

Color Of Woman, posterden de anlaşılacağı gibi iki erkeğin salaş kadına aşık olması ile ilgili. Dizi bir şirkette geçmekte, gene. 🙂 Sağ üst taraftaki hanım kızımız hayli akıllı ama ukala, pek güzel olmayan ama yavaş yavaş düzelen, saçlarına acilen çeki düzen vermesi gereken bir hatun. Sol alttaki beyefendiye aşık, o yavrum garibim de esas kızla okadar paralel bir kişliğe sahip ki, dizi beraber sahnelerde pek ilerlemiyor. Sağ alttaki zat-ı şahane de esas kızın senelerdir arkadaşı ama şimdiye kadar hatuna hiç kadın gözüyle bakmamış ama dizinin çekilmesi ile birden işler değişiyor. 🙂 Diziyi ilginç kılan bence sadece iki kadının beraber eğlendiği, eski erkek arkadaşlarından intikam aldıkları ve makyaj yapmaları felan. Kadınların arasında ki iletişimin ilginçliği dışında dizi pek seyirci çekmez bence. Gene de dizinin kısmetini kapatmayalım. 🙂

BACHELOR’S VEGETABLE STORE

Bekarların sebezecisi, gerçek hayat hikayesinden kitap ardından da dizi olmuş. Sebzecimiz bir romantik komedi. Küçük bir manavla işe başlayan esas adamımız 33 dükkana böyle olunca da bir manav zincirine sahip olur. Bu süreci ve adamın aşklarını izleyeceğiz. Color of Woman ve Glowing She den daha dkkat çekici benim için. 🙂 Bakalım görelim.

PADAM PADAM

Padam Padam, seni anlatmıyacağım.

LOVE RAİN

Ya bu adamı sevmiyorum hiç, ona adam bile diyesim yok. Buna rağmen seveni çok biliyorum, bu nedenle 70ler günümüzü konu olan Love Rain, bir başka adıyla Love Rides The Rain oldukça ilgi toplar diyorum. Sadece bunları diyorum. 🙂

Gelelim ergen dizilerime. 🙂 Hala Vampir Günlükleri ve Secret Circle ı izliyorum. NEDEN? Bilmiyorum. 🙂 Hatta Secret Circle’ın şarkısını oldukça ürkütücü ve başarılı buluyorum.

Bir Cevap Yazın

