KILLERS VE DEFINITELY, MAYBE

GECE SEANSI

Cuma gecesi, gecesi evet saat gece yarısını geçmişti çünkü, uykum kaçtı ve film izlemeye karar verdim. Yatağıma yatmış, elektrikli battaniyemi çalıştırmış ve içine gömülmüştüm. Eee? Uykun kaçmış, yatak sıcacık, ne yapılır? Film izlenir hacı. 🙂

Ben film izlemeye karar verir vermez Kore filmi izlememeye karar verdim ve kendimi klişelerle dolu ama gayet tatlı ilerleyen Amerikan romantik komdilerine verdim. 🙂 İlk film Killers! Bu filmi izlemiş miydim, izlememiş miydim? sorularını düşünürken izlemeye başlamıştım bile. Kısa bir süre sonra filmi izlemiş olduğumu hatırladım fakat filmi bırakmak istemedim.

Film bir ajanla evlenen fakat bundan haberi olmayan bir kadının kocasının ve babasının ajan olduğunu öğrenmesi ile ilgli komik bir film. Filmi eğlencleli yapan başrol oyuncularının güzel bir uyum içersinde olması bence. 🙂 A. Kutcher ve K. Heigl güzel bir uyum yakalamışlar. Oyuncular kendi başlarına da iyiyken birlikte pek hoş olmuşlar.

Kadın, komşularının birden bire kendilerini öldürmeye çalışması üzerine şok geçirmiş, olanlara inanamaz biçimde bakarken benim bulaşıklar karşısındaki şaşkınlığımı yaşıyor gibiydi. 🙂 Özellikle kocası ile arkadaşını kavga ederken gördüğünde ‘Yapma, canını acıtacaksın.’ cümlesi ve silahı mümkün olan en az temasla tutuşuna bayıldım. 🙂

Zaman zaman romantik komedi olurum ben. Başka hiç birşey izleyemem. Filmin akışı ile bütün sorunlardan kaçar, kayarak mutluluk diyarına giderim. İşte bu size de oluyorsa bu film o dönem için uygun bir film. İzleyin anacım. Görsellerde güzel. 🙂

Killers bittiğinde hala uykum gelmemişti ve bir romantik komedinin daha gideri olabilirdi. Sıra Definitely, Maybe’deydi. 🙂

Definitely, Maybe 2008 yapımı başka bir romantik komedi. Bir babanın kızına kendi aşk hayatını anlatmasını konu alan bir film. Killers kadar akıcı değil. Zaman zaman sıkıyor. Filmin oyuncuları güçlü ama film çok iyi değil.

Boşanan bir çiftin kızı, babası ile annesi arasında nelerin doğru gitmediğini öğrenmeye ve bunu düzeltmeye çalışır. Baba ısrara dayanamaz ve isimleri değiştirerek kızına anlatmaya başlar. Film ne yazık ki 2ya da 3 geceyi içeriyor. Baba bu kadar kısa sürede anlatıyor olan biteni.

Kızımız da babasının anlattığı kız arkadaşlarından hangisinin annesi olduğunu tahmin etmeye çalışır. Hikaye bittiğinde annesini tahmin etmiştir fakat babası hala mutlu değildir.

 

 

Baba aşk hayatını anlatırken yaşadıklarını tekrar değerlendirir ve April’a aşık olduğunu farkeder.

 

 

April’da adama aşık olmuştur ama o ya da bundan dolayı çift birleşemez. Kısmet diyoruz biz buna. 🙂 Ama tabi ki mutlu son. Çift geç olsun güç olmasın diyerek filmin son dakikasında birleşir, seyirci rahatlar. 🙂

Buda bahsi geçen üç hatundan biri. Bunun çok ağırlığı yok, gelip  gidiyor ama güzel hatun. Fotoğrafını koymasam olmazdı. 🙂 Definitley, Maybe sıkılan bir anda izlenebilir fakat Ryan Reynolds’ın daha güzel filmleri var. İyi geceler, iyi seyirler. 🙂

Bir Cevap Yazın

