ERGENLİK ZOR ZANAAT :)

:DBu sahne, yüze İPAD ile vurma dışında okadar tanıdık ki. 🙂 Abim, sevgili abim benzer rahatsız etmeleri ve beni sinirlendirme çabalarını çok yapardı bana. Canı sıkıldığında ve yapacak bir şey bulamadığında en eğlenceli oyunu kız kardeşi kızdırma ve kavga etmeydi. :)Hatırlıyorum, kendi kendime, huzur içinde oturur olurdum ya da kitap okurdum abim bir yerden çıkar beni kıl ederdi. Önce umursamaz tavırlar sergilerdim. Hani seni sinirlendirene tepki vermezsen başından gider derler ya yalan o, yalan!!! Ya da benim abim için yalan. Ben tepkisiz kaldıkça abim daha da kudururdu. Ve bu sıkılmışlık ve kudurmuşluk hali benim kolumda bacağımda bir kırmızılık, gözlerimde yaş, abimde ise yeteri kadar fiziksel enerji harcıyamamış olmanın hayal kırıklığı olurdu. 🙂  Ergenlik zor zanaat üstat.  🙂 Abim hala, yaşı 30 oldu, kız kardeşinin yaşı 26 oldu hala benimle kavga edebiliyor. 🙂 Yüreğimiz hep genç kalsın. 🙂

Bir Cevap Yazın

