YOU ‘RE MY PET

İTİN OLAYIM 🙂

DOROMA, Japonca drama demekmiş. Japon dramalarına bu nedenle doroma denirmiş. 🙂 Kimi Va Petto, 2003 yapımı, iş kolik, güçlü, kendini pek dışarıya açmayan bir kadın ile daha genç ve kalacak yeri olmayan bir delikanlının aynı evde yaşamaya başlamasıyla başlayıp, süpriz, birbirine aşık olmasıyla son buluyor. 🙂 İşi ilginç kılan, delikanlının yaşayacak evi olmaması, hatunun yalnız olması ve bu nedenle bir evcil hayvan edinme düşüncesindeyken delikanlı ile tanışması. 🙂 Anlıycağınız ev sahibi sahip, delikanlı evcil hayvan rolünde. 🙂

Posterin renkleri çok güzel, çok nostaljik. 🙂 Dizide aşşağıda görüldüğü gibi komik görüntüler var ama benim ilgimi çeken dalgalı saçlar ve saç yıkama sahnesiydi. Bu görüntüler filmde tekrarlanmış. Diziyi izlemedim, Japonca’nın bol s li ritmini uzun süre duymak hoşuma gitmiyor bu nedenle dizi benlik değil. Filmlerle yetiniyorum. 🙂

Gelelim Kore versiyonuna. Film 2011 yılında vizyona girmiş, yeni yeni nete düşmüş, orta halli bir film.

Film, 2003 yılında çekilen Japon dramasının film versiyonu. Öf, oyuncularını yazasım yok, sevmiyorum bu adamı! Esas kızımız baya ciddi bir iş kadını, karşı cins ile ilişkilerinde güçlü değil, son dönemde terk edilmiş, yalnızlık çekiyor bu nedenle de evcil bir hayvan almak istiyor. Esas oğlanımız ise çok ünlü bir dansçı fakat çift olarak dans etmiyor! 🙂 Bu nasıl olacaksa! Partnerinin ayağını kırınca çift danslardan vazgeçiyor. Paşa çok ünlü bir dansçı ama hala lise öğrencisine benziyor ve kalacak yeri yok! Olmamış yani bu role bu oyuncu.  deikanlının kalacak yeri olmaması, hatunun ise bir hayvan almayı istemesi ile esas oğlan hatunun köpeği olmayı kabul ediyor ve film başlıyor. Film diğer romantik komedilerden ayrılmayı başabilecek kadar özgün ve başarılı değil. Görüntülerin rengini çok beğendim ben. Görsel olarak alışılmış renklere sahip değil. Farklı bir mercek ya da teknik kullanılmış havasını veriyor. Öyle midir bilmem, havası var ama. 🙂

Al sana bir saç yıkama sahnesi daha. 🙂  Bu sahneye bayılmıştım çünkü, kadın kendini iyi hissetmek için biri ile ya da bir şey ile ilgilenmek istiyor ve köpeğinin bakımını yapmak istiyor ve saç yıkama başlıyor. Sahnenin hoşuma gitmesinin bir başka nedeni ise hatunun, yıkadığı kafaya çat çut vuruyor olmasıydı çünkü sevmiyorum bu adamı, hele dans ederken, aman tanrım, gözlerimi kapatmak istiyorum. 🙂

Ya buna benzer sahneleri sıklıkla görüyoruz benzer eserlerde. Ceza olarak uygulanması yerinde mi acaba? Deniycem bunu. Ne kadar dayanabileceğimi merak ediyorum.  Bu akşam deniycem. Neyse sonuca gelelim. You’re my pet hoş vakit geçirtebilecek, hafif, çıtır çerez sınıfına giren, gideri olan fakat hatırlanacak noktaları iki elin iki baş parmağını geçmeyen bir romantik komedi. Oyunculara hastaysan, boş vaktin varsa, kafa dağıtmak istiyorsan izlenebilir.

Bir Cevap Yazın

