AÇIM!!!

Lisedeyken ben, çok yemek yerdim. Yanlış bir cümle oldu, hala çok yemek yiyorum. 🙂 Lisedeyken farklı bir durumum vardı. 🙂 Kendi kendime gülüyorum burda. 🙂 Emrah diye çok, pek çok sevdiğim bir arkadaşım var. Aynı sınıftaydık ozaman. Lise 2 ve 3. Ergenliğin derin kuyularındayız yani. Hiç doymuyoruz desem ya da hiç doymuyorum desem daha doğru . 🙂 Tenefüste Emrah’ın koluna girip, kantinde yapılan ve yarım ekmek içine mayanoz ve ketçap eşliğinde yerleştirilen patates kızartmasını yemeğe giderdim. Derste ben patates demeye başlardım.  🙂 Emrah yavrumda, napsın hergün bana patetes alırdı. 🙂 Omzuna, ulaşmam zor oluyordu çünkü uzun benden, (Ben kısa değilim, o uzun. 🙂 ) omuz atıp “Patetes yiyoz mu? ” derdim o unuttuğu zamanlar. O Patetes yenecek arkadaş. 🙂 Şuanda işteyim, mesainin bitmesine 20 dakka var. Ölüyorum açlıktan! Gözümün önünden ne yemekler geçiyor anlatamam, ağzım sulanıyor. Eve kendimi zor atacağım sanırım. Bir yerde kan şekerim düşmese bari. 😦 O kadar yani. Yemek yemek istiyorum ey hayat. Pişirmesi, yıkaması olmadan lezzetli yemek yemek istiyorum. O günlerde ki saflığımı ve şekerliğimi geri istiyorum. Ama en önemlisi şuanda patates ekmeklerimi geri istiyorum. 🙂 Cümlerleri devrik kurmuş, özlemle yüklemi tutturamamış olabilirim. Açın halinden bir aç anlar diyerek açlara hitap ediyorum. Biri bana yemek getirsin.

AÇIM!!!” üzerine 4 yorum

  1. Bi bucuk saattir blogda dolasip yazi okuyorum , hepsine yorum yapasim gelse de burda pratige dokecegim 🙂
    Bizim lisede sandvic ekmegine patates kizartmasi ve sinirsiz ketcap mayonez topu topu 500 bin liraydi. E dogal olarak herkes patates ekmek kapmak icin zil caldigi gibi harala gurele kantine kosuyordu. Nasil ozluyorum o patates ekmegin tadini anlatamam. Yemek degil, okul hayatimin bas aktorlerinden biriydi kendisi 🙂

Bir Cevap Yazın

