SALYANGOZ KIVAMI

2011-2012 KIŞININ İLK GRİBİ

Salyangoz kıvamındayım. Salonumdan mutfağa gitmek için bile çok enerji harcamam gerekiyor. Kendimi kanepeye zor atıyorum. İlaç almadan birşeyler yemek için dakikalarca kendimi ikna etmeye çalışıyorum. 😦 Büyümek işte bu demek. Sevmediğin, istemediğin şeyleri yapmak için kendinle savaşman demek. 😦 Hastalandığında nazlanan, ağlayan sızlayan biri değilim ama şuanda naz yapabileceğim biri olsaydı yanımda çok hoşuma giderdi. 😦 Kollarım-bacaklarım ayrı ağrıyor, burnum akmadan duramıyor, karın kaslarım öksürmekten ve hapşırmaktan geliştiler sanırım. Bütün bu gribal etkilerin yanında hala ameliyat yerimin iyileşmemesi var. Zor günler geçiriyorum. Salyangoz kıvamındayım diye boşuna demedim. Hem yavaş hareket ediyorum hem de sümüklüyüm. 😦

Bir Cevap Yazın

