MAD SOUL CHILD – ÇILGIN RUHLU ÇOCUK

EVLADIM İCAT ÇIKARMA

Kültürümüzde böyle bir cümle var değil mi? 🙂 İcat çıkaran çocukların üzerine kurulan bu baskı nedir yahu? Neyse konumuza gelelim. MAD SOUL CHILD tam da işte o icat çıkaranlardan olmalı. Öyle bir havaları var. DEAR şarkısına bayıldım, sadece bayılmakla kalmadım aynı zamanda ayıldım. 🙂 Grubun diğer şarkılarını dinledim, benzerlikleri var, klasik pop olmamak gibi, ama çok farklılar. Diğer şarkılar aynı beğeniyi bende oluşturmadılar ya. Belki hepsini dinlememişimdir, bilemiyorum.

Amomavali, dakikalarca araştırmadan sonra grup hakkında açıklayıcı iki satır bulamadan, DEAR şarkısını gururla sunar. Benimle kalın, esenliklerle. 🙂

Şarkı Ahjussi yani Man From Nowhere’in şarkısı. Bir film ile bir şarkı birbirine daha yakın olamazmış. Şarkı süper, bir daha bir daha dinlemek, şarkıyla uzun uzun çimenlerin olduğu otlaklarda çıplak ayakla gezmek istiyorum. 🙂

Bu şarkıda bonus olsun, kendime, daha güzel günlere…

Bir Cevap Yazın

