EVDE BİR CUMARTESİ GÜNÜ

YOĞUN BİR HAFTA SONRASINDA SAKİN BİR CUMARTESİ

Yoğun bir hafta geçirdim, çok çalıştım. Çok çalıştım ama birşey bitiremedim pek. 😦 Yeni haftada hepsini bitireceğim ama, kararlıyım. Bu yoğun hafta Cuma günü akşam 17:00’da bitmeliydi, bitmeliydi. Sosyal faaliyet yaptık ergenlerle.  Aydın’a kitap şenliği gelmiş, hemde fiyatları çok, gayet çok ucuz. Ergenleri önce kitap şenliğine götürdük, ardından şehrin tek alışveriş merkezi Aydın Forum’a gittik.

Kitap şenliği oldukça ilginçti, farklı kitaplar aldım, çoğu Remzi Kitapevi. Remzi Kitapevi’nin kalitesine güvenerek kitapların yazarlarını hiç bilmesemde aldım. İyi çıkıp çıkmadığını paylaşacağım.

Forum ise bambaşka bir modda. Sevgililer günü ateşi her yeri sarmış. Zar atmışız, 6 yerine kalp gelmiş. 🙂 Hadi hayırlısı.

Bu kadar yoğun bir haftadan sonra, kimse beni bugün dışarı çıkaramazdı, çıkmadım da. 🙂 An itibari ile yüzümde kil maskesi, saçımda badem yağı, yoğun bakımdayım. 🙂 Az önce bir arkadaşım ile telefonda konuşuyordum, istediğim gibi, ağzımı aça aça gülemedim kil maskesinden. Yüzümün her köşesinden görünmeyen iplerle çekiyorlar sanki, okadar gergin yüzüm. 🙂 Badem yağı da saçlarımı güçlendirsin diye. Arada kaşlarıma da yapıyorum. Kaşlarımda etkisini çabuk gösterdi, kaşlarım hem arttı hem kalınlaştı. Başka bir arkadaşım aynı işlemi yapmış ve badem yağı sonrası kaşlarını ‘Kürt kaşı’ olarak tanımlamıştı. Tanımlama doğru gayet. 🙂

Bu gün kendimi gayet eve bağladım, yarın beni İtalyan Restorantları, antik şehirler bekliyor. Enerji toplamalıyım, yarın istediğim gibi gezmeliyim. 🙂 Şuanda So ji Sub’un Always filmini indiriyorum. bu Cumartesi süper bir Cumartesi olmak üzere. 🙂

 

Bir Cevap Yazın

