TEYZEDEN BİR DAMAT ADAYI … :)

🙂

Teyzem zaman zaman bana kısmet buluyor,  ama bu aralar kendi derdine düştü. Kansere yakalandı ve yendi kanseri teyzoşum. Zor günler geçirdi ama şimdi sağlığı yerinde maşallah. 🙂 bugün telefonda konuştuk biraz. sohbet-muhabbet, sonra anneme verdim tlefonu. 🙂 İki bacı dedikodu yaptılar, kısakısa. Laf döndü dolandı Can BONOMO ve şarkısına geldi. Teyzem çocuğu çok beğenmiş, bana alacakmış. 🙂 Annem de benim için küük olduğunu belirterekkısmetimi üsule uygun bir şekilde reddetti. 🙂 Yahu bayanlar ne ettinşz? İki dakkada beni hem everdiniz hem boşadınız. 🙂

Can BONOMO Fiesta reklamında oynadı, Mtv Tr da programı vardı, bir de bir garip albümü var. Kendisi de sıradışı bir adam, ses tonu farklı, tarzı da farklı. Bence çok da önemli bir yarışma olmayan yurovizyon a  🙂 katılacak. Bence güçlü şarkısı, çünkü klaasik bir pop parçası. Ritmik, akılda kalıcı, anlaşılır; e adam da sempatik olunca. Kısmet artık … 🙂

Teyzem bana kısmet bulma görevine döndüğüne göre, iyileştiği resmileşti. 🙂  😀

Bir Cevap Yazın

