I can hear the sound of violin. Long before it begins.

Bu ara hayatım pek garip. İçimde Ege’ye gelen baharın neşesi var. Ama işte içimde neşe sadece, dışarı çıkaramıyorum.Sabahları yamaçlara çöken sis misali bir negatifliğim var. Neden veremediğim bir yavaşlığım var. Gene gereksiz değerlendirmelere başladım. Ergen miyim ben ya? 🙂 Nedir bu ‘Ben kimim? Neden burdayım? Amacım ne? Başarılarım ne?’ cümleleri? Yapma bunu kendine kızım, yapma.

Ustanın da dediği gibi ‘I can hear the sound of violin. Long before it begins.’ Pazartesinin ilk saatlerinden haftanın nasıl geçeceği belli olur diye bir genelleme yaparak içimi dahada karartıyorum. Hafta sonunda da pek iyi olduğum söylenemez. Hiç hoşlanmadığım bir ortam içinde buldum kendimi, hem de onun yerine arkadaşımla süper bir kahvaltı yapacakken! Nasıl bir can sıkıntısı ve gerginlik yaşadım tahmin edemezssiniz. Birde kendi kendimi gaza getirdim, söylendim durdum! Pazar günü kendimi rahatlatacak faaliyetlre verdim. Gerginliği attım sandım ama atamamışım! Ama böyle söylen, söylen nereye kadar yahu? Titreyip kendime gelmem gerek! Haftanın gelişi, Pazartesi’nin ilk saatlerinden belli olurmuş. 🙂 Kendine gel kızım, böyle bir hafta geçmez.

SWAY şarkısına hafif bir selam çaktığımdan yazımın başlığında ve ilerleyen satırlarında, bir video koymazsam olmaz. Frank Sinatra’ya bayılıyorum. Bir çok şarkısını beğeniyorum ama ilk defa böle gevşek şarkı söylediğini görüyorum. İşte rol modelim bu şarda ki Frank’dir. O nasıl bir gevşeklik, nasıl bir rahatlıktır? 🙂 Haftam aynen böyle geçsin, lütfen. Lütfen neşe perileri, huzur tanrıları, goblinler, büyücüler, her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsanız. Lütfen…

Bir Cevap Yazın

