OLUM, GDO İSTEMİYORUZ DEDİK YA!!!

GREENPEACE’ ÇİYİM ŞEKERİM.

Greenpeace’e destek veriyorum. GDO’ya hayır diyorum. Ne yediğimi bilmek istiyorum. Bilim adamlarının oynadığı, sebzelikten, meyvelikten çıkan ürünler yemek istemiyorum. Tarlalarımız, köylerimiz mısırdan geçilmiyorken, köpük bardaklarda GDO lu, başka memeleketlerin yemediği mısırları yemek istemiyorum, salatama konserve mısırları koymak istemiyorum. GDO istemiyorum arkadaş!!!

Zaman azalıyor. Çin’de yaşayan milyonlarca insan sağlıklı beslenmesi gereken vatandaşlar olarak algılanabiliyor da bizim vatandaşlar ne verilse yiyecek saftirikler mi? YEMEZLER!!

Yemezler - Greenpeace
Yer misin, yemez misin?
spacer
GREENPEACEMerhaba AMOMAVALİ,Zamanımız azalıyor… Hepimizin sağlığını tehdit eden GDO’lu gıdalar soframıza gelmek üzere. Biz, tüm gücümüzle bunu engellemek için çalışıyoruz ancak daha fazla desteğe ihtiyacımız var. Sıra sende. GDO’ya hayır demek için şimdi imza kampanyasına katıl.KatılıyorumYakın zamanda Çin Hükümeti, GDO’lu gıdaları ülke genelinde yasakladı. Dünya, GDO’lu gıdaları yasaklama yönünde ilerlerken ülkemizde tam tersi gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Dünya GDO’dan kurtulurken biz GDO’ya mahkum ediliyoruz.Çin, Greenpeace’in GDO’ya karşı yürüttüğü kampanyanın desteğiyle GDO tehlikesinden kurtuldu. Birlikte biz de aynısını başarabiliriz, başarmalıyız.

Sofranda GDO’lu gıdalar görmek istemiyorsan, çok geç olmadan sen de “Yemezler” demeye başla… Şimdi kampanyamıza katıl, adına açılacak “Yemezler” sayfanı paylaş, paylaştıkça rozet topla, GDO çılgınlığına dur de.

Sevgiler,

Tarık Nejat Dinç
Tarık Nejat Dinç
Tarım ve GDO Kampanyası Sorumlusu

Bir Cevap Yazın

