GELSİN BİKİNİLER

YAZ GELİYOR AHALİ 🙂

Mart’ı yarıladık ve gene günlerden Cuma, önümde güzel bir haftasonu var. 🙂 Heyecanlıyım. Geçen hafta sonu eski bir arkadaşım geldi bana, gezdik,tozduk ve dedikodulara daldık. Daldık, daldık çıkamadık, dalgalarında çırpındık. Baktık olmıycak, eskilerin eskide kalmasının en doğrusu olduğuna karar verdik ve dedikoduyu bıraktık, zira gerekene gerektiği kadar sövmüştük. 🙂

Beraber gezerken sevgili arkadaşımla Kipa’ya girdik. Sinemaya gitmeden önce su almalıyız diye düşünmüştük. İşte o anda gözüme kocaman bir bikini reyonu denk geldi. Bir göz atmaya karar verdim. İyi ki vermişim. 🙂

Bikinilerde çok, hatta gereksiz bile denebilir 🙂 indirim vardı. Parça başına 5,25 ya da 5,75 verdim. Bütün beğendiğim

desenleri topaldım, attım sepetime. 🙂

Küçükken ben hergün havuza giderdim yazın. Hergün havuzun klorlu sularına atınca kendimi ve bu hareketimi 3 ay boyunca tekrarlayınca bikiniler, mayolar çok kısa zamanda yıpranıp, solup , eskiyorlardı. Şimdi öyle değil ama. Çalışan bir kadınım artık. Yaz mevsimin eskisi kadar tadını çıkaramıyorum ne yazıkki. Çocukluğumda ki özgürlük nerede?

Hal böyle olunca çok pahalı deniz ürünleri almıyorum, eskitemiyorum çünkü. Eskitemeyince de yenisini alamıyorum. 😦 Kendime süper bir yöntem buldum. Bikinilerimi Kom gibi pahalı markalardan almıyorum. En pahalı mayom Adidas şuanda, onu da havuza başlıycam diye aldım ama planladığım gibi olmadı. Şu anda tek hedefim Ege sahilleri.

Bir de garip bir huyum var, bikinilerimi karıştırmayı seviyorum. 🙂 İşte bu saydıklarım yüzünden ucuz bulduğum bikiniler benim için oldukça çekiciydi. Desenlerini beğendiklerim ve şekli itibari ile bana yakıcağını bildiklerimi hiç şüphe etmeden aldım. 🙂

Şort biçiminde olan bikini altını, yakışır mı diye aldım ama kesinlikle beğenmedim. Bana boxer yakışır ama bunun kesiminden midir, nedendir bilemedim, hiç hoşuma gitmedi. 😦 Lacivertin fırfırlarına bayıldım. Sağ alt köşedekine ise bittim. Bu sene saat başı bikinimi değiştirebilirim. Yaza bikini açısından hazırım. 🙂

Bikininin yanı sıra gene 5,75 ‘e bu tunik,-elbisemsi şeyi aldım. İncecik ve yumuşacık bir kumaştan. Kumaşının adını bilmiyorum ama çok hoşuma gitti. Tam güneşin altında saatlerdir yatıp çok bunaldığında dondurma,kola ya da soğuk,buzzz gibi bir bira almaya gitmek istersin ama bikini ile gitmek istemezsin ya işte o zamanlar için. 🙂 İyi günlerde giyeyim. 🙂

Bir Cevap Yazın

