ÇELİŞKİLERİN KADINI

BİR GARİP RUH HALİ…

Bir garip ruh hali yaşamaktayım. 😦 Sabahın ilk nefeslerini aldığımda içimde bir kıpırtı vardı. Saçımı yıkayıp işe gitmek için hazırlandığım dakikalarda aynaya baktığımda kendimi beğenmiş ve yılanın deri değiştirme evresini yaşadığımı düşünmüştüm. Değişiklik zamanı olduğuna karar verip saçlarımıoldukça kısa kestirmiş, şimdiye kadar gümüş dışında bir şey takmamış olmama rağmen emitasyon takılar almıştım. Değiştiğime ve eskilikleri arkamda bıraktığıma inanıp içim neşe dolmuştu sabah.

Nerde efendim, nerde? Bende günü bu ruh hali ile tamamlama şansı nerde? Bir iş günü oldukça kolay da geçebilir, oldukça zorda.  Bu gün zor bir iş günüydü diyemem ama içimde bir sıkıntı var ahali. Ruh durumum çok garip ve karışık.

Aynı bu insanlar gibiyim. Sıkılmış ve bunalmış haldeyim.

İçimi rahatlatamıyorum, kafamdan sorunları ve yoğunluğu atamıyorum.

Kendimi sıkıştırılmış hissediyorum. 😦

Ben Olimposa karşı ayaklanan ve bu nedenle gökkubbeyi taşımakla cezalandırılan, omuzlarının üstünde dünyayı taşıyan Atlas mıyım? Değilim. Diyelim ki öyleyim, benim de sakinliğe ihtiyacım var. 😦 Belki yükümü taşıyabilirim ama biraz rahat bırakılmaya ihtiyacım var. Tek derdim yüküm olsun, bir tek omuzlarım yorulsun istiyorum. Çok mu şey istiyorum? 😦

Daha güzel bir güne uyanmak dileği ile…

Bir Cevap Yazın

