KİM SUN AH MARATONU

SEVİYORUM ULEEENNNNN!!!!

KOMİK, ŞEKER VE GÜZEL, 3’Ü BİR ARADA

Kim Sun Ah için çift başlık atma gereği hissettim. 🙂

Hakettiğine de yürekten inanıyorum. 🙂

Ben bu hatunu Scent Of A Woman’da keşfettim. Keşfetmek o keşfetmek. 🙂 Dizinin başlarında hatunun güzel olmadığına kanaat getirsemde, sıcak kanlılığı ve şekerliği bütün kararları değiştiriyor. 🙂

Scent Of A ,woman’a girmiycem hiç, yoksa bu post bitmez. O kadar diyorum. 🙂 Konumuz sadece Kim Sun Ah. Bu kadını seviyorum. Şimdiye kadar üç dizisini izledim.

1) Scent Of A Woman, içleri ısıtan, hatunları ağlatan, Lee Dong Wook’u süsleyip püsleyen bir dizi. Dizinin gerçekçiliği, kanser hastası olan ana karakterin birden bire, mucizevi biçimde iyileşmemesi, acıların gerçekçiliği, anne ile olan iletişimin gerçekçiliği, bir annenin acısı… Of saymıycam dedim ama genede kendimi tutamıyorum. 🙂

Bu sahne dizinin son sahnelerinden. Hatun kişi doktorun verdiği ömürden 1 ay 7 gün daha fazla yaşamıştır ve daha da yaşayacak gibi gözükmektedir fakat iyileşti artıkda denemez. Çift yaşadıkları günlerin tadını çıkararırken ve kıymetini bilirken bir göl kenearında huzurludurlar. 🙂

2) My Name İs Kim Sam Soon ise Kim Sun Ah’ı oldukça toplu, böle etli butlu bir pasta ustası olarak  göstermekten çekinmeyen bir dizi. Klasik güzel,zayıf ve zengin güzel kız tiplemesi yok. Bir pasta ustası nasıl olması gerekiyorsa işte öle. 🙂

Şu yanaklara bir bak ya. 🙂 🙂

Dizi de kilo vermeye çalışan, çok az yiyen buna rağmen kilo veremeyen, canı sıkılınca da yemeğin dibine vuran bir kadın var. 🙂 Bir sahnede ‘Benim gibi kilolu kızlar da zengin adam tavlayabilir.’ gibi bir cümle vardı. 🙂 Dakikalarca güldüğümü hatırlıyorum. 🙂

3) City Hall, politika ve aşkı bir araya getirmiş bir dizi. Basit bir memur iken işten atılan ve hırslanarak belediye başkanı olabilen, politikanın çirkinlikleri ile yüzleşmek zorunda kalan tabiri caizse temiz bir kadını anlatan City Hall’un müzikleride güçlü. 🙂

Dizi bence Kim Sun Ah’dan çok erkek oyuncusunu ön plana çıkaran bir dizi. Ya da benim için öle. Buna rağmen Kim Sun Ah’ın komik tavırlarını göz ardı edemem. 🙂 Kadının seyirciye işleyen, abartıdan uzak bir oyunculuğu var. 🙂

4) I DO, I DO ile Kim Sun Ah televizyon ekranına geri dönüyor. 🙂 Bu Kore televizyonlarında hiç sezon arası felan yok mu arkadaş? Diziyi böle haftada iki gün yayınlama, her hafta yayınla, azıcık da bizim senaristler gibi konuyu uzat, bir sezonda çek. Fıstık gibi. 🙂 Yok bunlar diziyi hemen 16 bölümde bitir, iki hafta sonra kanala başka dizi çek. Böle senaryo mu yeter yahu?

Neyse bu genel eleştirimizden sıyrılıp I DO, I DO’ya dönüyorum. Kim Sun Ah bu dizide bir ayakkabı firmasının işkolik tasarımcısını canlandırıyor.  Kim Sun Ah’ı kısa saçlar ve sağlıklı bir vücut biçimi ile görüyoruz. Hatun ne Kim Sam Soon’da ki kadar toplu, ne de Scent Of A Woman’da ki kadar zayıf. Kilosu ideal yani.

Ama kilo ideal olunca sorunlar çözülüyor mu? Asla. 🙂 İşe yeni başlayan bir çalışan tarafından hamile bırakılıp, kadın doğum doktoruna aşık oluyor ve işte orda dram başlıyor. 🙂 Dizi genel olarak eğlenceli olacak gibi. Mayıs ayında yayına başlayacak olan dizi beklentileri karşılar bence. Kim Sun Ah yeter bile diyor bu postu burda bitiriyorum. 🙂

Bir Cevap Yazın

