VE BİR PAZARTESİ DAHA

PAZARTESİ SENDROMU MU DEDİNİZ?

Özelikle çalışan insanlar Pazartesileri sevmez. Güzel bir haftasonundan sonra sıkıntılı ofis günleri hoş olmuyor tabiki. Bense Çarşambaları sevmem. Geçirdiğin haftasonuna oldukça uzak olmakla beraber geçireceğin haftasonuna da uzaksındır. Anılar günler öncesinde kalmış, yeni maceralar ise uzaktadır. 😦

Pazartesi Sendromu yaşamaktansa Çarşamba sendromu yaşayan, yataktan kalkarken ‘Öf daha Çarşambaya!.’ gibi cümleler kuran biri olarak bu Pazartesinin Çarşambayı aratmayacağı gibi bir iç görüm var. 😦 Yada daha doğrusunu sölemek gerekirse, Pazartesi sabahı böle ise Çarşambayı düşünemiyorum!..

Çarşambanın gelişi Pazartesinden belli olur diyerek atalarımızın söylediklerinin üstüne birşeyler ekliyorum. 🙂 Arkadaş bu nedir ya? Biraz nefes alalım, iş arkadaşlarımızla haftasonu nasıl geçti paylaşalım demi? Hayır efendim, yapamazsınız; çalışın; sorun çözün; manyaklar!!!

Bart, bebeğim, seviyorum seni ve duygularıma tercüman oluşunu. 🙂 Kendime daha az sorunlu iş günleri, huzurlu bir iş ortamı ve benim kadar çalışan, sorumluluğunu bilen iş arkadaşları, bizi rahatsız edip devamlı tedirgin etmeyen amirler istiyorum. 🙂 İstemesi benden.

Bir Cevap Yazın

