PUT YOUR LIGHTS ON

HEY NOW, ALL YOU SINNERS…

Ben işe gitmek üzere evimden çıktıktan tam 30 dakika sonra iş yerinde olabiliyorum, eğer bir terslik olupta otobüsü kaçırmazsam. İşte bu 30 dakika boyunca Scotty’nin bataryası bitmemiş ise müzik dinliyorum. Kendimi zor bir güne bu şekilde hazırlıyorum. Zaman zaman dinlediğim müzikten kopup çok önemli meselelerimi düşünebiliyor, zaman zaman bu önemli konulardan kopup kendimi müziğe verebiliyorum. Günün duygu durumuna bağlı. 🙂

Bu gün dinlediğim bütün şarkıları beğenerek dinledim ama tam istediğim duygusal tatmini yakalayamadım. İşe geldim, bilgisayarımı açtım ve aklıma gelen ilk şarkıyı fizY.com’a girdim.  Santana- Put your light on 🙂 Şarkının daha ilk saniyelerinde işte budur dedim. 🙂

Şarkı hakkında bir sürü şey yazmışlar, yok şarkının yazarı (Everlast’ın solisti) müslümanmış, ölüm döşeğinde yazmış şarkıyı, islamiyetten bahsediyormuş… Felan filan… Arkadaş şu etiketleme yarışını bıraksak da bir kereliğine sadece şarkıya baksak? Şarkıların altındaki İslamik mesajları 4 gözle aramasak, şarkıcıların kliplerinde ki masonik sembolleri bulup bunları ŞOK ŞOK ŞOK edaları ile sosyal paylaşım sitelerinde paylaşmasak, araba markalarının Nazi kökenini ya da Haçlı Seferlerinde Müslüman öldüren sahiplerini büyük meselelermiş gibi tartışmasak? Bu bahsettiklerimi yapmayan var mı yahu? Rahatsızsan sen yap daha iyisini biz de senden alalım. Yıl 2012 bütün piyasa yahudilerin, hristiyanların, Fransızların, Ermenilerin elinde. Bu gerçeği kabul et, kabul edemiyorsan daha iyisini yap. Öf konuyu çok dağıttım ama Loreal kullanmayalım o Ermeninin gibi yazılar  gördüğümde var ya, tüylerim diken diken oluyor!!!

Neyse konuyu hakkaten dağıttım. 🙂 Şarkının içinde saklı olan mesajları bilmeyerek, Santananın dinini bilmeyerek, klipte gizli mesaj varsa öğrenmeyerek, sadece şarkıyı dinleyerek çok güzel vakit geçirdim. Uluslar arası bir anlayışın olduğu, daha güzel günlere, daha güzel sanat eserlerine…

Bir Cevap Yazın

