CUMA; SABAH SEN GELDİN DİYE NE KADAR MEMNUNDUM! 2

KOVA BURCUNUN ÖZELLİKLERİNİ TAŞIYORUM!

Kova burcuyum ben, bir çok özelliklerini -hatta %95 desem daha doğru olur- taşıyorum. Hemen bir alıntı ile yazdıklarıma açıklık getireceğim. :) Kova burcu kadını özgürlüğüne düşkün,kararlı, becerikli ve değişken yapısıyla dikkati çeker. Genelde, sevdiklerim ve sevmediklerim konusunda kararlarım kesindir, iki sene önceki sevmediğimi şimdi sevdiğim görülmez pek. Bu açıdan aslında dengeli ve sabitimdir. Ama :) ruh halim çok çabuk değişir. Aynı gün içersinde bütün ruh hallerini yaşayabilirim. Bunları zaten yazmıştım. An itibarı ile Pilates dersinden çıkmış, kolları-bacakalrı ağrıyan, yüzünde kil maskesi olan, ruh hali olarak huzurlu denebilecek bir durumdayım. 🙂

Değişkenim, anam babam, ne yapabilirim? Gökkuşağının renkleri gibi ruh halim en açıktan en koyuya gidebilir. 🙂 Böyle burcuma atıfta bulunan bir posta yazmışken açıp biraz okuyayım dedim.İki çeşit kova varmış. Biri sıradışı kılık kıyafeti ve saçı ile dikkat çeken, karşısında kini hayretler içinde bırakan bir yapı gösterirken Satürnün etkisinde olanlar daha dingin ve düzenli ve görsellikte okadar da sıradışı olmazlarmış, ağırbaşlı olurlarmış, sükunetle izlrelermiş. Öle diyorlar! 🙂

Burçların kişilik özelliklerinin üstünde etki sağladığına inanıyorum. Ben şahsen burcumda yazan birçok şeye uyuyorum. Özgürlüğümü severim, kişisel alanıma müdahaleden hiç ama hiç hoşlanmam, sevdiklerim için elimden geleni yaparım, bititrsem bitiririm, topluma yardım için çaba sarfederim, hep fikirlerim ve planlarım vardır, yaratıcıyım, zekiyim, bencilim, duygusal değilim, gerçekçiyim, kendim gibi olanla beraber olmaktan hoşlanırım, biraz dengesizim, sorunlarımı kolay kolay paylaşmam… Felan filan.

Durum bundan ibaret. 🙂 Güne gayet güzel başlayıp, bir gerginlik ve stres anı yaşadıktan sonra sakinliğe ulaşmış, şimdi ise huzur ve mutluluk ile beraber olabilen bir kovadan iki post okudunuz. Geceyi bitirmeme daha var. Gelsin değişik ruh halleri. 🙂 Yalan Dünya-Orçun , bekle beni, bilgisayarımı kapatıp seni izliycem. 🙂

Bir Cevap Yazın

