CUMA; SABAH SEN GELDİN DİYE NE KADAR MEMNUNDUM!

KOVA BURCUNUN ÖZELLİKLERİNİ TAŞIYORUM!

Kova burcuyum ben, bir çok özelliklerini -hatta %95 desem daha doğru olur- taşıyorum. Hemen bir alıntı ile yazdıklarıma açıklık getireceğim. 🙂 Kova burcu kadını özgürlüğüne düşkün,kararlı, becerikli ve değişken yapısıyla dikkati çeker. Genelde, sevdiklerim ve sevmediklerim konusunda kararlarım kesindir, iki sene önceki sevmediğimi şimdi sevdiğim görülmez pek. Bu açıdan aslında dengeli ve sabitimdir. Ama 🙂 ruh halim çok çabuk değişir. Aynı gün içersinde bütün ruh hallerini yaşayabilirim.

Bu sabah örneğin Cuma diye pek ama pek çok mutluydum. İş yerinde, hasta olmamadan ve yeni başladığım pilates derslerinden kaynaklı bir fiziksel yavaşlığım vardı. bu yavaşlığa zihinsel durgunluk ve memnuniyet de eşlik ediyordu. Dili geçmiş zaman!

Ailenle bir telefon görüşmesi yaptım ve bütün duygu durumum değişti. 😦 Ailemin yaşadığını bildiğim fakat önüne geçemediğim gerginlikler bütün iyi ruh halimi aldı, dağlara tepelere savurdu. Şuanda dengesizlik ve değişkenlik nedeni ile gergin, mutsuz ve kötümser bir ruh hali içindeyim. Mesaim bitince, eve gittiğimde ruh durmumu tekrar değerlendireceğim ve bir post daha yayınlayacağım.

Kendimi değişkenliklerim ile belgelendirmek istiyorum. Neden? Bilmem. İstiyorum sadece.

Bir Cevap Yazın

